اخبار داغ

امام جمعه موقت خرم آباد:

گرامیداشت راه شهدا فقط به تجلیل از اسم شهدا نیست

گرامیداشت راه شهدا فقط به تجلیل از اسم شهدا نیست
امام جمعه موقت خرم آباد گفت: گرامیداشت راه شهدا فقط به تجلیل از اسم شهدا نیست بلکه ادامه دادن آرمان و راه شهداست، راه شهدا و زندگی کردن دراه شهدا همان اسلام است و زنده نگه داشتن اسلام به عملکرد درست ماست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک حجت الاسلام والمسلمین قاسم متقی نیا،امام جمعه موقت خرم آباد در مراسم یادواره شهدای شهرک بدرآبادعلیا ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدا، رزمندگان، جانبازان و جاویدالاثرها به سخن حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر این که شهدا امامزادگان عشقند اشاره کرد و گفت: وقتی در جلسه شهدا جمع می شویم فراموش نشود که برای چه آمده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این که بزرگداشت مقام شهید کمتر از شهادت نیست،گفت: شرکت در جلسه شهدا خوب و مفید است چرا که تذکر، یادآوری، عبادت، زیارت، دعا، مناجات،عهد، پیمان، تجدید بیعت، خودسازی، توبه، استغفار و برنامه ریزی جدید است.

,

 

,

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به این که خانواده های شهدا چشم و چراغ این ملت اند، اظهار داشت: چشم باید راه، چاه، دوست، دشمن، وظیفه، خطر، غفلت، حرام و حلال را ببیند  چراکه مقام و موقعیت چشم و چراغ بودن مهم است.

,

 

,

حجت الاسلام متقی نیا بیان کرد: چراغ کارش نورانیت است و این نورانیت در تبعیت از ولی، ادامه راه شهید ،عمل کردن به وصیت شهید است بنابراین نورانیت عکس گرفتن کنار عکس شهید نیست، نورانیت عمل نکردن برعکس آرمان شهید است.

,

 

,

وی با بیان این که چراغ نور می دهد و راه را نشان می دهد، گفت: شهدا و خانواده های شهدا علامت اند و مسیر حق را نشان می دهند.

,

 

,

به گفته وی شهدا رفتند تا اسلام بماند و قرآن احیا شود، گوش های شنوا و دل های پاکی که دلشان در گرو رضایت شهداست این را بشنوند.

,

 

,

امام جمعه موقت خرم آباد  با تأکید بر این که بالاترین خیر شهادت است، تصریح کرد: شهدا دارای مقام شفاعت و بخشش هستند، شهدای صف اول از همه شهدا بالاترند، مجاهدان و شهدا از درب مخصوص وارد بهشت می شوند و شهید با لباس رزم وارد صحنه قیامت می شود.

,

 

,

حجت الاسلام متقی نیا با بیان این که شهدا برما شاهد و ناظرند،گفت: شهدا ددارای دو ویژگی اخلاص و شوخ طبعی بوده اند و در اوج درد و ترکش، به دلیل ایمان قوی که داشتند بسیار شوخ طبع بودند همان طور که در روایات هم داریم اگر ایمان و تقوا داشته باشید پیروزید.

,

 

,

به گفته وی گرامیداشت راه شهدا  فقط به تجلیل از اسم شهدا نیست بلکه ادامه دادن آرمان و راه شهداست، راه شهدا و زندگی کردن دراه شهدا همان اسلام است و زنده نگه داشتن اسلام به عملکرد درست ماست.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه