اخبار داغ

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس برگزار می کند؛

کلاس های آموزشی حفظ قرآن کریم با شیوه های جدید تقویت حافظه

کلاس های  آموزشی حفظ قرآن کریم با شیوه های جدید تقویت حافظه
سید هادی جوادی نیا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فردیس از برگزاری کلاس های آموزشی حفظ قرآن کریم خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید هادی جوادی نیا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فردیس روز دوشنبه در گفتگو با فردیسان از برگزاری کلاس های  آموزشی حفظ قرآن کریم خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

وی در این خصوص گفت: کلاس های  آموزشی حفظ قرآن کریم با شیوه های جدید تقویت حافظه به روش حک تصویر در ذهن با حضورحافظ بین المللی قرآن کریم دکتر علی رجبی دارنده مدرک استاد درجه یک حفظ قرآن کریم از شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار خواهد شد.

,

جوادی نیا گفت: این کلاس ها به مدت ۸ هفته دوشنبه ها ساعت ۱۰صبح در فرهنگسرای ولایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس برگزار خواهد شد.

,

وی هم چنین تصریح کرد: علاقمندان جهت ثبت نام می توانند با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس به صورت رایگان و بدون محدودیت سنی از کلاس  اموزشی حفظ قران بهره مند شوند .

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس در پایان اظهار امیدورای کرد برگزاری این کلاس ها گام مهمی در ترویج قرآن و پرورش تربیت دینی و قرآنی در جامعه  باشد.

,

شایان ذکر است اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس در جاده ملارد – بعد از پارک منظریه – شهرک ۱۱۰ – حدفاصل بلوار طالقانی و میدان عشاق الحسین (ع) – فرهنگسرای ولایت واقع می باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه