اخبار داغ

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

مراکز درمانی قصرشیرین برای اربعین حسینی تجهیز کامل می شود

مراکز درمانی قصرشیرین برای اربعین حسینی تجهیز کامل می شود
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تجهیز کامل مراکز درمانی قصرشیرین و استان برای ایام اربعین حسینی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از الوند خبر، حسین کریم در جلسه هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که در محل فرمانداری قصرشیرین برگزار شد اربعین حسینی را فرصتی مناسب برای تجهیز و گسترش بیمارستان قصرشیرین و بخش بهداشت و درمان شهرستان عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, الوند خبر,

 

,

وی برخی اقدامات پیگیری از سوی وزارتخانه بهداشت و درمان را ایجاد پایگاه های بهداشت و تجهیز کامل آن ها در مرز خسروی، احداث پد بالگرد اورژانس هوایی در محل پایانه خسروی، جذب پزشکان متخصص و ارائه خدمات درمانی و تخصصی و پذیرش بیماران و همچنین استقرار چندین دستگاه آمبولانس عنوان کرد.

,

 

,

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: سال گذشته 46 دستگاه آمبولانس به ناوگان درمانی استان کرمانشاه اضافه شد که در تلاش هستیم جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی این تعداد را به 90 دستگاه افزایش دهیم.

,

 

,

دکتر کریم از تلاش برای ساخت 135 پایگاه سلامت در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: این اقدام در راستای طرح تحول نظام سلامت صورت خواهد گرفت که این طرح از افتخارات بزرگ دولت است.

,

 

,

وی از اجرای 400 طرح در دست اقدام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد و افزود: 300 طرح از آن مربوط به بخش بهداشتی و یکصد طرح آن در حوزه درمانی است که خوشبختانه مشکلی برای تامین اعتبار این طرح ها نداریم و در تلاش هستیم تا پایان امسال به اتمام برسد.

,

 

,

وی همچنین به رشته های تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اشاره کرد و افزود: هشت رشته تحصیلی جدید در دو سال گذشته در بخش های چشم پزشکی، پوست، گوش، حلق و بینی، اورژانس، طب سنتی، پزشک خانواده،  و رادیوتراپی به این دانشگاه اضافه شده که هم اکنون شمار رشته های تخصصی دانشگاه به 32 رشته افزایش یافته است.

,

 
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین به بحث توریسم درمانی در استان کرمانشاه و قصرشیرین اشاره کرد و افزود: بخش درمانی قصرشیرین از ظرفیت بسیار مناسبی برخوردار است که لازم است نسبت به جذب بیماران عراقی در این مرکز تلاش شود.

,
,

 

,

وی افزود: فعالیت توریسم درمانی در قصرشیرین با افزایش پذیرش بیماران در این مرکز موجب میل و رقبت بیشتر در پزشکان متخصص در برای حضور در شهرستان قصرشیرین می شود.

,

 

,
, , ,
, , ,
 
,
, , ,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه