اخبار داغ

موسوی لارگانی:

لازمه تحقق وعده ها و بهبود وضعیت معیشتی روی کار آمدن تیم اقتصادی قوی است

لازمه تحقق وعده ها و بهبود وضعیت معیشتی روی کار آمدن تیم اقتصادی قوی است
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم انتظار دارند این وعده ها در دولت فعلی عملی شود و در وضعیت اقتصادی و معیشتی آنها بهبود ایجاد شود لذا باید یک تیم اقتصادی قوی روی کار بیاید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی در گفتگو با ناب نیوز در خصوص ویژگی های کابینه دولت دوازدهم و وزرای آن گفت: دولت با یک حساب سرانگشتی و با وجود رکود حاکم برکشور و مشکلات اقتصادی که گریبانگیر کشور است، متوجه می شود تیم اقتصادی نتوانسته موفق عمل کند و عملکرد مطلوبی نداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر دولت بخواهد این روند را با رکود و مشکلات اقتصادی ادامه دهد، همین تیم مناسب است اما اگر بخواهد به وعده هایی که به مردم داده است، عمل نماید باید تحول ایجاد کند چرا که در دولت یازدهم بیشترین انتقادها به عملکرد دولت قبل بود اما چهارسال گذشته همین دولت در راس کار بوده است و با صحبت های انتقادی تنها عملکرد خود را زیرسوال می برد.

,

وی با تاکید بر اینکه دولت دوازدهم باید تلاش کند وعده هایی که در دوره قبل و در این دوره به مردم داده محقق شود، عنوان کرد: دولت در وعده های انتخاباتی سال 92 و 96 به مردم قول گزارش وضعیت اقتصادی 100 روزه و بهبود وضعیت اقتصادی را داده است.

,

حجت الاسلام و المسلمین موسوی لارگانی تصریح کرد: مردم انتظار دارند این وعده ها در دولت فعلی عملی شود و در وضعیت اقتصادی و معیشتی آنها بهبود ایجاد شود لذا باید یک تیم اقتصادی قوی روی کار بیاید.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: البته منظور از تیم اقتصادی تنها وزیر نیست؛ وزرای اقتصادی چندین نفر هستند و  شاید بین وزرای اقتصادی برخی توانمند هم هستند اما وقتی زیرمجموعه به دستورات مقام ارشد وزارت خانه توجه نمی کنند و این دستورات مغفول می ماند، مشکلاتی ایجاد می شود.

,

وی بیان کرد: باید یک تیم اقتصادی قوی در سطح معاونین و مدیران کل و وزارتخانه ها منصوب شوند و افرادی باشند که دلسوز نظام هستند؛ این سخن رئیس جمهور که کسانی که جزو 24 میلیون نیستند نباید در دولت باشند، جمله خوبی نبود.

,

حجت الاسلام والمسلمین موسوی لارگانی تاکید کرد: چنین سخنی از شخصیتی مانند دکتر روحانی که رئیس جمهور است و پنج دوره نماینده بوده، انتظار نمی رود؛ کسانی هستند که جزو 24 میلیون نبودند اما توانمند و دلسوز نظامند و برای آن خون دل خورده اند لذا باید از وجود آنها استفاده شود.

,

وی افزود: این افراد نباید طرد شوند؛ با اینکه در انتخابات نظر دیگری داشتند اما باید از وجود کسی که مردم می توانند از توانمندی او بهره ببرند، در دولت استفاده شود.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه افراد باید در محیط کار سیاست بازی را کنار بگذارند و تنها هدف خدمت به مردم باشد؛ مردم ولی نعمت مسئولین هستند و با رای آنها امثال من راهی مجلس و روحانی و تیم اورا راهی پاستور می شوند لذا هدف مسئولین باید خدمت به آنها باشد.

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه