اخبار داغ

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردل خبرداد:

برگزاری کلاس های اوقات فراغت در ۶ نقطه شهرستان اردل

برگزاری کلاس های اوقات فراغت در ۶ نقطه شهرستان اردل
حجت الاسلام بهرامی از برگزاری کلاس های اوقات فراغت در 2 شهر و 4 روستای شهرستان اردل خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حمید بهرامی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بیان خبر اظهار داشت: طرح تابستانی اوقات فراغت به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردل در قالب کلاس های تابستانی در این شهرستان شروع به فعالیت کرده است که علاقه مندان می توانند همه روزه به منظور ثبت نام و شرکت در این کلاس ها به مساجد،کانون های فرهنگی محله مراجعه کنند.

بهرامی افزود: این کلاس ها با موضوع احکام، آموزش روخوانی قرآن و موضوعات فرهنگی در شهر اردل ،دشتک روستاهای شیاسی، قائیدان، کاوند و سرمور برگزار می‌شود.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه رشد صحیح شخصیت کودک و نوجوانان با اتخاذ معیارهای درست گذران اوقات فراغت شکل می‌گیرد، افزود: با انجام فعالیت صحیح برای گذراندن اوقات فراغت حس کنجکاوی کودک و نوجوانان تقویت می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی اردل خاطر نشان کرد: در گذراندن اوقات فراغت نباید دنبال منافع مادی باشیم و افرادی که به دنبال منافع مادی هستند عملشان اوقات فراغت محسوب نمی‌شود و اوقات فراغت به معنی سرگرم شدن و پرداختن به تفریحات و فعالیت‌هایی است که در زمان فراغت از کار و یا تحصیل با میل و رغبت انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام بهرامی در پایان با اشاره به اینکه اوقات فراغت به معنای انجام کار و فعالیتی است با جنبه سرگرمی و بدون هیچ گونه نفع مادی، تاکید داشت: اوقات فراغت باید به لحاظ روحی، شخص را ارضا کند و یک فرصت صد درصدی است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه, هفت چشمه, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه