اخبار داغ

دبیر شورای راهبردی قرارگاه خاتم الاوصیا:

استکبار جهانی از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایران می ترسد

استکبار جهانی از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایران می ترسد
دبیر شورای راهبردی قرارگاه خاتم الاوصیا گفت: استکبار جهانی از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایران می ترسد و امنیت و رفاه ملت ایران در دست استکبار جهانی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک حجت الاسلام "حمیدر ضا مهدوی ارفع" در مراسمی که به مناسبت سالروز عملیات مرصاد در حسینیه ثاراله شهرک اندیشه بروجرد برگزار شد، گفت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس ثابت کردند که با سلاح ایمان می توانند در مقابل استکبار ایستادگی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با اشاره به این که استقامت 8 ساله ملت ایران در دوران دفاع مقدس با دست خالی در مقابل دشمن سرتا پا مسلح بود افزود: این موضوع چیزی جز ایمان به خدا و ولایت پذیری نبود و در دوران دفاع مقدس انقلابی عمل کردیم.

,

 

,

به گفته وی امروز در شرایطی ملت ایران در امنیت و آسایش است که همه کشورهای منطقه درگیر جنگ هستند و این امنیت مرهون خون شهدا و مدافعان حرم است همچنین اگر امروز در برابر استکبار استکبار جهانی ایستاده ایم به برکت مجاهدت های شهداست و استکبار جهانی از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایران می ترسد.

,

 

,

 حجت الاسلام مهدی ارفع اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما برای این که جان خود را فدای ملت کنند از یکدیگر پیشی می گرفتند. 

,

 

,

وی با اشاره به قطعنامه افزود: تشخیص امام(ره) در آن دوران این بود که بعد از هشت سال مقاومت و ایستادگی ملت ایران قطعنامه 598 امضا شود زیرا کشور را درگیر یک اختلاف داخلی می دید و ممکن بود انقلاب با مشکل مواجه شود و یک تهدید را به فرصت تبدیل کرد ولی بعد از قطعنامه دشمن بدعهدی کرد و از خواب خرگوشی برخی مسئولین استفاده کرد و به کشور وارد شد و خواست که به ملت ایران ضربه بزند اما عملیات مرصاد زمانی اتفاق افتاد که ارتش و سپاه و بسیج کاملا سازماندهی دهی شده بودند و نقشه دشمن را خنثی کردند.

,

 

,

 دبیر شورای راهبردی قرارگاه خاتم الاوصیا با اشاره به برجام گفت: رهبر انقلاب بارها به بدعهدی آمریکا هشدار داد اما مسئولان با قرارداد برجام به این مهم پی بردند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

,

 

,

 به گفته وی اگر سپاه نبود امروز مقاومت اسلامی در منطقه وجود نداشت و باید در مرزهای کشور خودمان با تروریست ها نبرد می کردیم و پیام رهبر انقلاب که فرمودند تا 25 سال دیگر رژیم صهونیستی از بین خواهد رفت به زودی شاهد نابودی این رژیم خواهیم بود.  

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه