اخبار داغ

دبیرهیات والیبال البرز:

مسئولین استانی سرانه پایین والیبال را افزایش دهند

مسئولین استانی سرانه پایین والیبال را افزایش دهند
دبیر هیأت والیبال استان البرز گفت: سرانه ورزشی البرز نسبت به داده های بین المللی عقب تر است و ورزش البرز نیازمند نگاه ویژه مسئولین استانی است تا این عقب ماندگی را جبران کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کریم نیا دبیر هیأت والیبال استان البرز در گفتگو با کرج رسانه گفت: استان البرز در روز های اخیر مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور را در سالن فلاحت کرج میزبانی کرد و حضور ورزشکاران از سراسر ایران نشان داد که استان البرز می تواند میزبان مسابقات بزرگ باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرج رسانه,

کریم نیا گفت: سرانه ورزشی البرز نسبت به داده های بین المللی عقب تر است و ورزش البرز نیازمند نگاه ویژه مسئولین استانی است تا این عقب ماندگی را جبران کند.

,

وی افزود: با توجه به اینکه عیار ظرفیت و توانمندی والیبال در این مسابقات مشخص شد میزبانی مسابقات مینی والیبال بین المللی را به مسئولین اداره کل ورزش و جوانان پیشنهاد دادیم که امیدواریم بتوانیم میزبان این مسابقات نیز باشیم.

,

کریم نیا پیشکسوت ورزش والیبال گفت: از مولفه های موفقیت می توان به موارد سخت افزاری، پرورش و استعداد یابی و ارزیابی و عملکرد اشاره کرد و سعی داریم در والیبال این مولفه ها را افزایش داده تا بتوانیم شاهد رشد این ورزش باشیم.

,

کریم نیا در پایان گفت: والیبال در البرز مفاخری همچون ترکاشوند، افشاردوست و محمودی را دارد و این امر کار دست اندر کاران این ورزش را دشوار کرده و در هیأت والیبال استان تشکیل اتاق فکر و بهره مندی از نظر اساتید و پیسکسوتان این رشته و تقسیم اصولی و نظر جمعی اهمیت ویژه ای دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه