اخبار داغ

محرومان را از حصار مشکلات رهایی دهید؛

سایه پر رنگ وعده های عملی نشده برفراز آسمان محروم جازموریان!

سایه پر رنگ وعده های عملی نشده برفراز آسمان محروم جازموریان!
محرومان جازموریان سالهاست که در حصار وعده های عملی نشده گرفتارا ند و گویا محرومیت قرار نیست از این وادی رخت بر بندد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، با فرا رسیدن فصل تابستان در سراسر کشور به خصوص در مناطق جنوبی شاهد گرم شدن هوا هستیم اما امسال با بروز گرمای بی سابقه در جنوب کشور منجر به بروز مشکلاتی در برخی از استان ها شده است که جنوب گرمان بویژه جازموریان از آن مستثنا نیست، از این رو در بسیاری از مناطق استان گرمای هوا بیش از 50درجه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

باگذشت نزدیک به 4دهه از انقلاب اسلامی ایران هنوز بخش جازموریان در تب محرومیت می سوزد و محرومان این منطقه دغدغه آب و برق را دارند.

,

دشواری زندگی در این آب و هوا از یک سو و تعرفه های بالای آب و برق که به واسطه افزایش استفاده از وسایل سرمایشی همچون کولر گریبان مردم این مناطق را می گیرد از دیگر سو، باعث شده مردم این استان ها همواره خواستار رسیدگی به این وضعیت و کاهش تعرفه ها بویژه تعرفه برق شوند؛ درخواستی که کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

,

حجت الاسلام محمدی نور امام جمعه جازموریان با بیان اینکه آرزوی دیرینه مردم جازموریان رفع مشکل اب و برق است، بیان کرد: مسئولین قول دادند اب زهکلوت منتقل شود به آبفای شهری اما هنوز اثر واقدامی صورت نگرفته و مشکلات وجود داد ودر شان و منزلت این مردم نیست که هنوز دغدغه اب وبرق داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: بحث افت ولتاژ برق در بخش جاز موریان به شدت مردم را نگران کرده است.

,
,

برق کم می آورد

, برق کم می آورد,

تعرفه برق، گرمای هوا و توفان شن را که از زندگی مردم جنوب کرمان فاکتور بگیریم باز هم گزینه ای پیش روی این مردم با عنوان افت ولتاژ برق باقی می ماند که خود به مشکلات آن ها و تخریب اندک لوازم برقی آن ها می انجامد.

,

در این راستا بسیاری از ساکنان روستاهای جازموریان از افت ولتاژ برق که ظاهرا سابقه ای ۲۰ ساله دارد گلایه داشته و ابراز می کنند: از سال ۷۴که برق به روستای زیارت میر مقدادآمد ما همه ساله در فصل پاییز و تابستان با مشکل افت ولتاژ برق دست و پنجه نرم می کنیم اما هر سا ل مسئولین فقط  وعده رفع افت ولتاژ برق می دهند.

,

آنها بیان می کنند: چرا باید عواقب زیست محیطی نیروگاه بزرگ کهنوج را به جان بخرند اما از مزایا و برق آن محروم باشند؟

,

البته گلایه افت ولتاژ برق در این وادی مختص به جازموریانی ها نیست بلکه بسیاری از ساکنان رودبار نیز از افت ولتاژ برق که قادر به روشن کردن یک لامپ هم نیستند ابراز گلایه دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه