اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان میناب خبر داد

۱۲سالن ورزشی نیمه تمام در میناب/ اولویت سال جاری با تکمیل پروژه های نیمه تمام است

۱۲سالن ورزشی نیمه تمام در میناب/ اولویت سال جاری با تکمیل پروژه های نیمه تمام است
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب بیان کرد: درسطح شهرستان میناب ۱۲سالن ورزشی وجود دارد که نیمه تمام رها شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر متقی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار هرمز در واکنش به درخواست تعدادی از ورزشکاران و دهیار روستای شهوار میناب در خصوص نبود فضای ورزشی در این روستا گفت: درسطح شهرستان میناب ۱۲سالن ورزشی وجود دارد که به دلیل کمبود اعتبارات لازم کار ساخت این سالن ها به کندی در حال پیشرفت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

 

,

وی بیان کرد: درسطح شهرستان میناب ۱۲سالن ورزشی و ۱۰چمن مصنوعی و چمن های مصنوعی محلات و بخش های سندرک، بندرکرگان، راونگ، نخل ابراهیمی، کلاهی، دوهو، سرمست، نصیرایی، گورزانگ، کردر، درپهن سندرک، روستای طیبی شاهی، روستای چراغ آباد و بخش توکهور هشت بندی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان در دست ساخت داریم.

,

 

,

متقی با اشاره به اینکه اولویت سال جاری با پروژه های نیمه تمام است، افزود: ۱۲سالن ورزشی در شهرستان میناب به علت نبود و کمبود بودجه تخصیص داده شده و همچنین به دلیل مشکلات اقتصادی که روبرو هستیم نیمه تمام مانده اند.

,

 

,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب ادامه داد: پروژه های نیمه تمام ورزشی در سطح شهرستان میناب با حمایت و کمک خیرین مجددا شروع به کار کرده اند که همین تعداد هم با کندی روبرو هستند.

,

 

,

وی اضافه کرد: سالن های روستاهای دهوو ، روستای رضاعلیچی و طیبی شاهی از جمله پروژه هایی هستند که با حمایت خیرین آغاز شده است و با کندی پیش می رود که نیازمند تخصیص اعتبار است و تا پایان این پروژوه های نیمه تمام چندین سال باید با وضعیت اقتصادی دولت که همه می بینیم بگذرد؟

,

 

,

متقی خاطر نشان کرد: امید است که هر چه سریعتر دست و بال دولت تدبیر و امید از این وضعیت کم پولی بیرون بیاید و شاهد به بهره برداری رسیدن پروژه ای مذکور و حتی ساخت و اجرا پروژه های جدید برای جامعه ورزشکاران در روستاها و در سطح شهرستان میناب باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه