اخبار داغ

فرماندار اصفهان:

بالاترین اعتبارات سال جاری به نوسازی مدارس اختصاص یافت

بالاترین اعتبارات سال جاری به نوسازی مدارس اختصاص یافت
فرماندار اصفهان با اشاره به اعتبارهای در نظر گرفته شده در کمیته برنامه ریزی برای آموزش و پرورش شهرستان گفت: امسال بالاترین اعتبارها در کمیته برنامه ریزی، به آموزش و پرورش شهرستان و نوسازی مدارس تخصیص یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان زنان، احمد رضوانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، ضمن تبریک پیشاپیش ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، از تدابیر و اقدام هایمسئولان آموزش و پرورش شهرستان در امر ثبت نام دانش آموزان تقدیر و تشکر کرد و گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته، حرکت خوبی برای هدایت تحصیلی دانش آموزان انجام شد و امسال با کمترین مشکلی در امر ثبت نام دانش آموزان مواجه بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان زنان,

فرماندار اصفهان به برخی مشکلات فرهنگی موجود در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: در طول سال های پس از پیروزی انقلاب، آموزش و پرورش، صدا و سیما، مراکز فرهنگی و همچنین حوزه های علمیه تحت نظر خودمان بوده و علت بسیاری از مشکلات فرهنگی موجود به خودمان و عملکردمان بازمی گردد.

,

رضوانی با تأکید بر لزوم تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برای دانش آموزان عنوان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت را باید در مسیر درست و واقعی خودش جلو برد و در این زمینه، هرآنچه لازم است باید مصوب و اجرا شود.

,

وی تأکید کرد: جوانان ما باید بدانند که شهدا برای چه اهداف و آرمان هایی رفتند و به شهادت رسیدند و این اهداف که همانا اعتلای کشور و رفاه و آسایش مردم است، برای آنان تبیین شود.

,

فرماندار اصفهان با اشاره به اعتبارهای در نظر گرفته شده در کمیته برنامه ریزی برای آموزش و پرورش شهرستان خاطرنشان کرد: علیرغم مشکلات موجود، امسال بالاترین اعتبارها در کمیته برنامه ریزی به آموزش و پرورش شهرستان و نوسازی مدارس تخصیص یافت و در زمینه تخصیص اعتبارهای مصوب نیز، 100 درصد اعتبارهای مصوب از محل 3 درصد درآمد نفت و گاز و در زمینه تملک دارایی‌ها نیز میزان تخصیص اعتبارهای بالای 70 درصد خواهد بود.

,

رضوانی با بیان اینکه آموزش و پرورش می تواند حتی الامکان از امکانات سایر دستگاه ها نیز در برنامه های فرهنگی استفاده کند، تصریح کرد: برنامه های مورد نظر در این خصوص توسط مسئولان مربوطه ارائه شود، تا از امکانات سایر دستگاه ها استفاده شود و فرمانداری نیز در این رابطه از آموزش و پرورش حمایت های لازم را انجام خواهد داد.

,

وی با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی برای نوجوانان و جوانان، اظهار کرد: امروزه فضای مجازی نقش مؤثری در ابعاد مختلف ایفا می کند و حتی تأثیر آن در زمینه انتقال اخبار و اطلاعات، از دیگر رسانه ها و صدا و سیما نیز بیشتر است.

,

فرماندار اصفهان افزود: آسیب‌های فضای مجازی باید شناسایی و اقدام های پیشگیرانه در این رابطه، به خصوص برای جوانان در دستور کار قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه