اخبار داغ

در واکنش به انتشار کاریکاتور کانال گنبد سلام؛

هجمه به انسان های آزاده راه و روش خائنان است

هجمه به انسان های آزاده راه و روش خائنان است
کاتب سیستانی در واکنش به انتشار کاریکاتور اهانت به نیروهای ارزشی نظام و انقلاب در کانال گنبد سلام، این اقدام را راه و مسلک خائنان و مزدوران دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، کانال تلگرامی گنبد سلام با انتشار کاریکاتوری به نیروهای ارزشی انقلاب و نظام اهانت کرد که با واکنش های مختلفی از سوی مردم روبرو شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله خبر,

tohin

, tohin,

کاتب سیستانی در یاداشت جدید خود این روش و اقامات را روش و مسلک خائنان دانست و در یادداشت خود اورد:

,

انقلاب اسلامی به یاری خدا و رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی(ره) و با همت مردم مسلمان و ولایی ایران، در یوم الله 22 بهمن به ثمر نشست و دستان استکبار از منابع ملی ایران کوتاه شد.

,

استکبار جهانی که تمام منافع خود را از دست رفته می دید به فکر توطئه و براندازی نظام نوپای اسلامی برآمد، توطئه در کردستان، گنبد، سیستان و بلوچستان، جنگ مسلحانه شهری گروه های ضد انقلاب با نظام و در آخر جنگ تحمیلی که به وسیله یکی از نوکران منطقه ای استکبار علیه ملت مسلمان ایران برپا شد، نمونه ای از ان توطئه ها بود که به یاری خدا همه توطئه ها یکی پس از دیگری خنثی و دست آخر روسیاهی برای استکبار و پیشرفت روز افزون و سربلندی نصیب ملت ایران گردید.

,

استکبار جهانی از آنجائیکه طینت و خوی او شیطانی و استکبار بر پایه ظلم و ستم استوار است، لحظه ای از دشمنی و توطئه علیه ملت ما غافل نمانده، بلکه با نقشه ای دیگر وارد میدان مبارزه با نظام ما برآمد؛ و اما اینبار با جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و حمله به ارزش ها و باورهای این ملت، سعی در زدودن اعتقادات و مقدسات ما برآمد و آنها با تلاش فراوان در به زیر کشیدن مراکز اقتدار نظام، با تبلیغ و شانتاژ و وارونه نمایی واقعیت ها به فکر ضربه زدن به این امت هستند.

,

یکی از مراکز مهم اقتدار نظام، سپاه، بسیج و نیروهای وفادار به انقلاب هستند.نیروهای که در هشت سال دفاع مقدس در جهبه ها جانفشانی نموده و با ایثار و فداکاری خود و تقدیم شهدای گرانقدر، استکبار را زمین گیر کردند.استکبار جهانی می داند تا روزی که سپاه و بسیج آماده جانفشانی اند، هیچ غلطی نمی تواند بکند چونکه این نیروها توانسته اند به یاری خدا توطئه های فراوانی را در سطحوح مختلف خفه کنند.

,

بعد از جنگ تحمیلی غائله تیر 78 و فتنه عظیم سال 88 که دشمن سال ها روی ان سرمایه گذاری کرده بود، از اهم توطئه های دشمن بود که به وسیله سربازان این نظام خنثی شدند و دشمن را به این واداشت که تا به استخدام قلم بدستان مزدور و خودفروخته، نقشه جدید خود را که همان حمله به باورها و ارزش ها است، عملی نماید که متاسفانه عده ای واداده که بالاترین هنرشان مزدوری اجانب است، از فضای باز جامعه اسلامی که از برکت خون شهدای گرانقدر نصیبشان شده است، سو استفاده کرده و با راه اندازی فضاهای مختلف نقش پیاده نظام دشمن را در کشور بازی کنند و سپاه وبسیج را مورد هجمه قرار دهند. مزدوران قلم شکسته ای که نه درد دین دارند و نه عرق میهن که اگر حتی به اندازه یک جو غیرت می داشتند، حاضر نمی شدند که به خاطر دریافت جیره و مواهب بیشتر قلم خود را علیه بی ادعاترین مردان این ملت یعنی آزادگان بکار گیرند و علیه آنها کاریکاتور بکشند.

,

آنها باید می دانستند که خیانت به ملت در هیچ مرام، مکتب و آئینی پذیرفته نیست و در نزد همه اقوام پست ترین کارها به حساب می آید که فقط افراد پست و ذلیل تن به چنین ننگی می دهند.

,

لااقل ایکاش آن قلم فروشان این فرمایش مولایمان امام حسین(ع) که فرمودند که اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید را در زندگی خود بکار می بستند که اگر چنین می کردند هرگز راضی نمی شدند که به ایثارگران و آزادگان این اسوه های صبر و استقامت، اهانت کنند؛ البته اهانت و جسارت انها به مانند خاک پاشیدن به خورشید می ماند که آسیبی به خورشید نمی رساند و تنها چشمان آن حقیران است که از این اقدام آسیب می بیند.

,

درست است که این افراد حقیر با انتشار کاریکاتور و اهانت به آزادگان باعث خشنودی اربابانشان شده اند، اما از طرف دیگر خشم و نفرت ملت ایران که آزادگان خود را دوست می دارند، نصیب آنها می شود.

,

ایکاش آن خود فروخته ای که علیه آزادگان کاریکاتور می کشد، مزدوری خود را اعلام می کرد تا حداقل مردم ولایی ایران صدقه هایی که نذر فرزندان آزاده، سپاهی و بسیجی خود می کنند، جمع کنند و به آن مزدوران بدهند که مسلما چندین برابر پول اربابان آنها می شود و این صدقه هزار بار بیشتر از آن پولی که در ازای هجمه به اسوه های میهنی و اسلامی می گیرند، ارزش دارد چرا که تنها افتخار آن خائنین این است که پول صدقه است، نه پول خیانت به مردان بزرگ کشور.

,

در پایان امیدواریم که ایشان و کسانیکه که مثل ایشان فکر می کنند به خود ایند و به جای خیانت به کشور و انسان های آزاده ای که خاک پایشان هزار بار شرف دارد به انسان های خائن و زبونی که به جای قدرشناسی از حماسه هایی که این عزیزان خلق کرده اند( که اگر آرامشی امروز داریم بر اثر فداکاری های آن عزیزان است)، نمک نشناسی کرده و با هجمه به انان دل مردم ایران را به درد آورده اند، از این اقدامات خود دست بکشند و توبه کنند چرا که این راه(خیانت به کشور و انسان های آزاده) راه و رسم آزادگان نیست بلکه راه و رسم خیانتکارن می باشد.

,

 غلامعلی آبدهی مقدم

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه