اخبار داغ

مسئول اداره تبلیغات اسلامی هیرمند:

مقام زن و دختر در فرهنگ اسلامی بسیار بالاست

مقام زن و دختر در فرهنگ اسلامی بسیار بالاست
مسئول اداره تبلیغات اسلامی هیرمند گفت: جایگاه زن و دختر به گونه ای در فرهنگ اسلامی بالاست که پیامبر اکرم (ص) نیز در آن دوران احترام ویژه ای به حضرت فاطمه (ص) می گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جانعلی ظریف صیادی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هیرمند در گفت و گو با پایگاه خبری ندای هیرمند؛ گفت: ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختران الگویی برای همه ی دختران جامعه اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری ندای هیرمند؛,

وی با اشاره به جایگاه معنوی حضرت معصومه(س) ضرورت تعیین راهکارهایی را برای پیاده کردن آن در جامعه یادآور شد و گفت: تبیین این ویژگی‌ها موجب می‌شود تا بانوان به خصوص دختران ما با الگوبرداری از آن کریمه اهل بیت نماد و مظهر عفاف و تقوا و حیا باشند.

,

ظریف صیادی افزود: مردم در کل جهان، فرهنگ عمومی دختران ایرانی را با حجاب می شناسند و این سنت حسنه را باید به طوری ادامه دهیم تا دختران آینده کشور نیز از این سنت پیروی کنند تا از خطرات اجتماعی به دور بمانند.

,

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هیرمند بیان کرد: ایران اسلامی، سلامت و توانمندی فرهنگی و اجتماعی خود را به پرورش دختران آگاه، توانمند، الگو و عفیف می‌داند.

,

وی خاطر نشان کرد: جایگاه زن و دختر به گونه ای در فرهنگ اسلامی بالاست که پیامبر اکرم (ص) نیز در آن دوران احترام ویژه ای به حضرت فاطمه (ص) می گذاشتند، لذا مقام دختر و زن در جامعه ایرانی از این قائله مسثنی نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه