اخبار داغ

فرماندارشهرستان سرپلذهاب:

اقتصادمقاومتی تنها راه مقابله با تحریمهای ظالمانه است

اقتصادمقاومتی تنها راه مقابله با تحریمهای ظالمانه است
فرماندار شهرستان سرپلذهاب گفت اقتصادمقاومتی تنها راه مقابله با تحریمهای ظالمانه است که اگر اجرا نشود اقتصاد ریاضتی بر ما تحمیل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا اکبرسنجابی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: در این برهه از زمان، کشور ایران در مقابل هرنوع تحریم ظالمانه از کشورهای بیگانه تدابیری مناسب را اتخاذ می کند و با توجه به تجارب طولانی که در زمینه مقابله با تهاجم ها از قبیل فرهنگی،نظامی و اقتصادی پیدا کرده است،به راحتی می توان تحریم را نیز سامان بخشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی افزود: اقتصاد مقاومتی برنامه ای همه جانبه است و تمام مردم و مسئولین وظیفه دارند بنا به سفارش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به آن عمل کنند در غیراین صورت اقتصاد ریاضتی برکشورما تحمیل می شود.

,

 

,

وی توجه به ظرفیتهای داخلی و اقتصاد مقاومتی را مهم برشمرد وگفت: درشهرستان سرپل ذهاب به لحاظ نوارمشترک مرزی با کشورعراق و انجام مبادلات کالای ارزی میتوان درعرصه اقتصاد مقاومتی گامهای موثری برداشته شود واز ظرفیت‌ها و پتانسیل های مهمی که در بخش های مختلف کشاورزی،صنعتی،گردشگری،اقتصادی و... درشهرستان وجود دارد زمینه تولید و اشتغال جوانان را فراهم کرد.

,

 

,

فرماندارشهرستان تاکید کرد: استفاده از استعداد و توان جوانان در پست های مختلف، ایجاد فضا و بستر مورد نیاز برای کارآفرینی و فعالیت جوانان در عرصه های مختلف، حمایت واقعی از جوانان و ایجاد فضا برای نقش آفرینی آنان در عرصه های تصمیم ساز از جمله مهمترین کارهای است که منجر به تحقق اقتصاد مقاومتی می شود.

,

 

,

شهرستان سرپل ذهاب درغرب استان کرمانشاه دارای بیش از85هزارنفرجمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشورعراق دارد.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه