اخبار داغ

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

تحقق اقتصاد مقاومتی از مسیر مبارزه با قاچاق و واردات بی رویه می گذرد

تحقق اقتصاد مقاومتی از مسیر مبارزه با قاچاق و واردات بی رویه می گذرد
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: اقتصاد مقاومتی بدون مقابله جدی با قاچاق و جلوگیری از واردات بی رویه محقق نمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مسعود صفی یاری امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی بدون مقابله جدی با قاچاق و جلوگیری از واردات بی رویه محقق نمی شود، اظهار کرد: بدون مقابله جدی با قاچاق کالا و جلوگیری از واردات بی رویه اقتصاد مقاومتی محقق نمی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی افزود: اهداف اقتصاد مقاومتی بدون توجه به مولفه ها و الزامات آن محقق نخواهد شد،  از جمله مولفه های مهم مقابله جدی با قاچاق ارز و کالا است.

,

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به وضعیت نامطلوب موجود در زمینه قاچاق کالا ادامه داد: تا وقتی که اختلافات مفهومی  و مصداقی در موضوع قاچاق کالا حل نشود بحث مبارزه با قاچاق هم حل نخواهد شد.

,

حجت الاسلام صفی یاری عنوان کرد: مردم دچار تناقض در گفتار و عملکرد مسئولان شده اند از سویی هم شعار مقابله با قاچاق سر می دهند واز سوی دیگر قاچاق سازمان یافته و به تعبیر رهبر معظم انقلاب قاچاق دهها و صد ها کانتینری در کشور صورت میگیرد. در این صورت آیا میتوان به عملیاتی شدن اهداف اهداف اقتصاد مقاومتی دل بست؟

,

وی با بیان اینکه مولفه دیگر، مدیریت واردات کالا و حمایت از تولید داخلی است که بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی مقرر شده است مورد توجه قرار گیرد،، ابراز کرد، آخرین خبری که در رسانه ها درج شد واردات سنگ پا از خارج است وقتی کشوری به شکل تحقیر آمیز سنگ پا را از خارج وارد میکند آیا امیدی به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است؟

,

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گفت: فرهنگ سازی و گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی مقدماتی دارد که از جمله آن اقدام و عمل مطلوب مسئولین در خصوص اصل اقتصاد مقاومتی است در صورتی که این اقدام و عمل متناسب با نقطه مطلوب نباشد گفتمان سازی هم  هیچ ثمره ای نخواهد داشت.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه