اخبار داغ

مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی؛

خرید ۱۴۵ هزار تُن گندم در استان مرکزی/ پرداخت ۵۰ درصد مطالبات کشاورزان

خرید ۱۴۵ هزار تُن گندم در استان مرکزی/ پرداخت ۵۰ درصد مطالبات کشاورزان
مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: تاکنون ۱۴۵ هزار تن گندم در ۳۰ مرکز خرید گندم استان مرکزی به صورت تضمینی خریداری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ فاز اول دومین سیلوی فراهان در شهرک صنعتی شهر فرمهین افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

فاز اول پروژه سیلوی گندم «بذر باران» و سیلوی ۳۰ هزار تُنی غلات و بسته بندی حبوبات با وسعتی در ۱۳ هزار مترمربع با سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در شهرستان فراهان به بهره‌برداری رسید.

,

جواد حسنی، مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی در حاشیه افتتاح این پروژه با خبرنگار فراهان خبر گفت: در فاز اول پروژه سیلوی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تُن در مدت ۳ ماه با اعتبار ۲ میلیارد تومان افتتاح شد که با بهره برداری از این پروژه برای ۱۵ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی شده است.

, فراهان خبر,

وی افزود: احداث این سیلو در رشد اقتصادی منطقه و کاهش هزینه های تولید برای کشاورزی موثر است.

,

حسنی با اشاره به میزان ذخیره سازی گندم در استان مرکزی گفت: تاکنون ۱۴۵ هزار تُن گندم در ۳۰ مرکز خرید گندم استان مرکزی به صورت تضمینی خریداری شده است.

,

مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی اظهارکرد: فرآیند خرید گندم کار مشکل و پیچیده‌ای است که در مدت‌زمان چند ماه انجام می‌شود و به‌سبب کمبود نیرو و همچنین مشکلاتی مانند تفاوت در بدست‌آمدن گندم استان به‌سبب موقعیت جغرافیایی زمان خرید تا اواخر شهریورماه به‌ طول می‌انجامد.

,

وی با اشاره به پرداخت مطالبه کشاورزان خاطرنشان کرد: تا ۱۲ تیرماه امسال ۵۰ درصد مطالبه کشاورزانی که در ابتدا گندم آنها خریداری شده پرداخت شده است.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه