اخبار داغ

یک مدرس دانشگاه:

فرمان "آتش به اختیار" رهبری ناشی از خواب مسئولین است

فرمان "آتش به اختیار" رهبری ناشی از خواب مسئولین است
یک مدرس دانشگاه گفت: اجازه آتش به اختیار از سوی رهبری به دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم نشان دهنده کاستی در رده های بالاتر تصمیم گیرنده فرهنگی می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبا محمدی مدرس دانشگاه در گفتگو با چشم نیوز اظهار داشت: فرمان آتش به اختیار برای جوانان دانشجو است که افسران جنگ نرم هستند و از ظرفیتهای لازم برای به میدان آمدن برخوردارند. دانشجویان نیروهای آموزش دیده جبهه فرهنگی هستند که از انگیزه و توان رزم در جبهه مقابل دشمن برخوردارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشم نیوز,

 

,

مدرس دانشگاه گفت: در 17 خرداد ماه ملاقات رمضانی دانشجویان دانشگاهها و تشکلات دانشجویی با رهبر معظم انقلاب انجام شد. این دیدار سالانه مقام معظم رهبری با دانشجویان در ماه رمضان که معظم له همیشه اصرار بر برپایی آن داشته اند و همیشه از دیدارهای عمومی است که نکات مهمی که چراغ راه مسئولان و مردم و بویژه جوانان و دانشجویان باشد را مطرح می نمایند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: حکمی که علیرغم نشان دادن ضعف و انفعال و اختلال و بعضا حتی تعطیلی در قرارگاه و فرماندهای فرهنگی کشور،  یقینا نشان از اعتماد و اطمینان ایشان نسبت به مردم و نهادهای خود جوش کشور بوده و نشان دهنده توانمندی و بلوغ این مجموعه ها می باشد.

,

 

,

محمدی تصریح کرد: اجازه آتش به اختیار از سوی رهبری به دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم نشان دهنده کاستی در رده های بالاتر تصمیم گیرنده می باشد.

,

 

,

مدرس دانشگاه بیان داشت: آتش به اختیار در واقع تداعی کننده شرایطی است که دشمنان در یک سو در حال تخاصم و تقابل مستقیم و نزدیک هستند و در این شرایط مقر فرماندهی درگیر کاغذ بازی ها، سیاسی کارها و بعضا حتی عدم درک صحیح و مناسب از شرایط درگیری و جنگ در جبهه مقدم می باشد.

,

 

,

محمدی ادامه داد: در این شرایط که باید هر فرد بر اساس تشخیص و درک قطعی خود البته هماهنگ، منسجم و با هدف واحد، به دنبال عقب راندن دشمن از وضع خود و اخذ موضع فعال بجای انفعال باشد.

,

 

,

وی گفت: آتش به اختیار در مقابله با هر پدیده­ای که از مقبولیت نظام بکاهد و باید جلو گیری و رفع شود. هر نوع اقدامی که باعث بی­اعتمادی مردم به نظام و مسئولین شود بدلیل کاهش مشروعیت نظام مذموم است و باید از آن جلو گیری کرد. هرکسی که مشروعیت نظام را کاهش دهد به نحوی وارد جنگ علیه نظام شده است و باید با آن تقابل نمود. 

,

 

,

محمدی افزود: کمک به پیشگیری و کاهش مسائل، آسیبها و انحرافات اجتماعی، کاهش فقر و نابرابری از زمینه های مهمی است که ورود جوانان در این عرصه می تواند در بهبود وضع مردم موثر باشد.

,

 

,

 مدرس دانشگاه تصریح کرد: ورود جوانان در عرصه های مشاوره، شرکت در اردوهای جهادی، گسترش فعالیت در قالب شرکتهای دانش بینان، فعالیت در خیریه ها و امور عام النفعه با اهداف اجتماعی و خیر خواهانه از جمله مواردی است که جوانان می توانند در ان نقش آفرینی کنند.

,

 

,

وی بیان داشت: امید است دستگاههای مرکزیِ فکر، فرهنگ و سیاست، دچار اختلال و تعطیلی نشوندو ضرورت حضور آتش به اختیار  افسران جنگ نرم نباشد، وامیدواریم افسران جنگ نرم با شناخت وظیفه خود تصمیم‌گیری و اقدام کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه