اخبار داغ

مسئول هیئت ورزش بانوان تفرش مطرح کرد؛

پارک بانوان وعده بر زمین مانده مسئولان تفرشی

پارک بانوان وعده بر زمین مانده مسئولان تفرشی
مسئول هیئت ورزش بانوان تفرش گفت: مصوبه سال ۹۰ جلسات ورزش همگانی شهرستان تفرش درخصوص احداث پارک بانوان تاکنون اجرایی نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منیره رمضانی مسئول هیئت ورزش بانوان تفرش در گفتگو با ندای تفرش گفت: در حال حاضر رشته های ژیمناسیک، والیبال، هندبال، آمادگی جسمانی، پینگ‌پنگ و شنا برای بانوان فعال است و حدود ۲۰۰ نفر از بانوان تفرشی در این رشته‌ها فعالیت دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش,

رمضانی اظهار کرد: در ۵ سال گذشته، باتوجه به وجود رشته‌های ورزشی متعدد در رده های سنی پایین، نوجوانان و جوانان بیشتری در امر ورزش فعالیت داشتند. در سالهای گذشته برخی از رشته‌های ورزشی بانوان نظیر تکواندو، رزمی، کاراته، بدمینتون به دلیل نبود مربی تعطیل شده اند.

,

وی افزود: به جز رشته‌های والیبال، هندبال، ژیمناسیک، آمادگی جسمانی، پینگ‌پنگ و شنا، برای تشکیل سایر رشته‌ها، باید مربی از سایر شهرها دعوت شوند که این مسئله یکی از معضلات ورزش بانوان است چراکه این امر باعث می شود نرخ شهریه کلاس‌ها افزایش یابد؛ اگر بانوان فعال ورزشی تفرش در آموزشهای مربیگری سایر رشته ها شرکت کنند و صاحب مدرک باشند، می توان ورزش بانوان را فعالتر کرد.

,

مسئول هیئت ورزش بانوان تفرش با اشاره به نیازهای ورزش بانوان در تفرش، بیان کرد: نیازها برای رشته‌های مختلف ورزشی، متفاوت است. مهمترین دغدغه بانوان در امر ورزش، نبود وسیله نقلیه عمومی برای اعزام افراد منتخب به مسابقات استانی و کشوری است.

,

رمضانی، کمبود اعتبارات را یکی از مهمترین مشکلات ورزش بانوان دانست و گفت: زمانی که اعتبارات مورد نیاز وجود نداشته باشد، به تبع نمی توان، وسایل کمک آموزشی یا سایر نیازها را برای ورزشکاران تامین کرد. در حال حاضر کمبود وسایل کمک آموزشی در برخی از رشته های ورزشی نظیر آمادگی جسمانی، هندبال و والیبال مشهود است. همچنین وجود شهریه‌ها و برخی از هزینه ها نظیر بیمه، سبب کاهش استقبال بانوان از ورزش شده است.

,

وی ایجاد پارک بانوان را یکی از وعده های بر زمین مانده در ورزش بانوان عنوان و بیان کرد: سال ۹۰ در یکی از جلسات ورزش همگانی، ایجاد این پارک در تفرش مصوب شد. پارکی که محصور و دارای وسایل ورزشی باشد تا بانوان در طول روز بدون هیچ دغدغه ای در آنجا حضور پیدا کنند و از وسایل ورزشی استفاده کنند. البته وعده هایی برای ایجاد این پارک داده شد که تاکنون اجرایی نشده است.

,

مسئول هیئت ورزش بانوان تفرش خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمتر از ۴۰ درصد از ورزش بانوان در تفرش فعال است که اگر مشکلات کمبود اعتبار و مسائل مبنایی نظیر برنامه ریزی و...  برطرف شود می توان ورزش بانوان را در تفرش فعال تر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه