اخبار داغ

مسئول اردویی راهیان نور سپاه سید الشهدا (ع) تهران بزرگ خبر داد؛

اعزام اولین کاروان راهیان نور سپاه سیدالشهداء تهران به راهیان نور شمالغرب

اعزام اولین کاروان راهیان نور سپاه سیدالشهداء تهران به راهیان نور شمالغرب
زرگر گفت:یادمان های باشماق ، سیرانبند، بالفت،دوپازا، ذزلی ، دالانی و باشگاه افسران از یادمان های مورد بازدید این کاروان دراستان های آذربایجان غربی و کردستان بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ محسن زرگر مسئول اردویی راهیان نور سپاه سید الشهدا (ع) تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار کوله بار ضمن پرداختن به تلاش های صورت گرفته در طول سالیان اخیر به خصوص اردوهای راهیان نور عمومی ، دانش  آموزی و دانشجویی و همچنین استقبال صورت گرفته مردمی از سفرهای راهیان نور با خودروهای شخصی، اظهار داشت: امسال نیز همانند سال های قبل اردویی راهیان نور سپاه سید الشهداء تهران بزرگ  در تلاش است اعزام های خود را به مقصد مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب انجام دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی ادامه داد در این راستا از روزهای قبل یک تیم متشکل از مسئولین ستادی راهیان نور سپاه سید الشهدا  به منطق اعزام تا از نزدیک  در جریان امور قرار گرفته   و مقدمات بهتر سفرهای راهیان نور را انجام دهند.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه سید الشهدا (ع) تهران بزرگ افزود :بعد انجام این اقدامات اولین گروه اعزامی متشکل از خواهران و برادران از  شهرستان اسلامشهربه استان های آذربایجان غربی و کردستان اعزام و در حال حاظر در استان آذر بایجان غربی می باشند.

وی در همین زمینه خاطر نشان کرد:یادمان های باشماق ، سیرانبند، بالفت،دوپازا، ذزلی ، دالانی  و باشگاه افسران از یادمان های مورد بازدید این کاروان دراستان های آذربایجان غربی و کردستان بوده است.

زرگر در پایان به سفرهای راهیان نور دانش آموزی پرداخت و در این زمینه یادآور شد: این اعزام با هماهنگی های صورت گرفته در آینده نزدیک انجام خواهد شد.
 

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه