اخبار داغ

دبیر ستاد دهه کرامت استان خبر داد:

کاروان سفیران کریمه فردا میهمان مردم گرمسار

کاروان سفیران کریمه فردا میهمان مردم گرمسار
دبیر ستاد دهه کرامت استان گفت: مردم شهید پرور و ولایت مدار گرمسار فردا میزبان کاروان سفیران کریمه از حرم مطهر و مبارک حضرت معصومه(س) از شهر مقدس قم خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز جلسه هماهنگی برنامه های ستاد دهه کرامت استان همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام هشتم امام رضا (ع) با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن جلسات فرمانداری گرمسار برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین ,

حجت الاسلام حسنعلی عربی دبیر ستاد دهه کرامت استان در حاشیه این جلسه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گرمسارآنلاین گفت: کاروان سفیران کریمه که خادمان حرم حضرت معصومه(س) را تشکیل می دهند فردا صبح تا عصر میزبان مردم گرمسار خواهند بود .

,

دبیر ستاد دهه کرامت استان در ادامه از برنامه ریزی ویژه برای حضور و استقبال مردمی و استفاده معنوی از این کاروان در سطح شهر و روستاها و مراکز مختلف خدماتی در شهرستان خبرداد و اظهار کرد: کاروان سفیران کریمه در اولین برنامه و استقبال رسمی خود ساعت 8 صبح در مزار شهدای گرمسارحاضر خواهند شد تا تجدید پیمانی دوباره با آرمان های والای شهدا به همراه استقبال اولیه و مردمی داشته باشند .

,

عربی ادامه داد: کاروان خادمان حضرت معصومه(س) سپس در برنامه هایی همچون دیدار با امام جمعه و علمای مذهبی شهر ، دیدار با مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و دیگر موسسات خیریه در محل سالن هلال احمر گرمسار ، بازدید و ملاقات با سالمندان در خانه بزرگان، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان معتمدی گرمسار، و چند برنامه دیگر حاضر خواهند شد .

,

وی در ادامه تصریح کرد: کاروان سفیران کریمه سفر خود را از روز های آینده به دیگر شهر های استان نیز ادامه خواهند داد .

,

دبیر ستاد دهه کرامت استان در ادامه از حضور کاروان خادمان حرم مقدس رضوی در شهرستان گرمسار از روز چهارشنبه هفته آینده در 11 تیر ماه در شهر های ایوان کی و گرمسار خبرداد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه