اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه استان تهران:

موضوع ایجاد بصیرت در جامعه باید با جدیت دنبال شود/ بسیج به دنبال نام و نان نیست

موضوع ایجاد بصیرت در جامعه باید با جدیت دنبال شود/ بسیج به دنبال نام و نان نیست
جانشین فرمانده سپاه استان تهران گفت: موضوع بصیت افزایی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، و باید با جدیت این بحث را در بسیج دنبال کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارستانه، غلامرضا بوربور جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران در مراسم تودیع و معارفه حسین حبیبی جانشین فرمانده سپاه شهرستان بهارستان با دعوت حاضرین در مراسم به زیارت حرم عبدالعظیم حسنی (ع)، بیان داشت: ارزش زیارت حرم این بزرگوار به قدری در منظر ائمه معصوم (ع) بالا می باشد، که امام هادی (ع) زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی را برابر با زیارت کربلا می داند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه از زحمات حسین حبیبی در دوران حضورش در شهرستان بهارستان قدردانی کرد، و گفت: در طول سه سال خدمت حسین حبیبی در بهارستان اقدامات موثری در زمینه‌های مختلف صورت گرفت، و به نوعی ساختار سپاه در سطح شهرستان شکل پیدا کرد.

,

بوربور در ادامه با بیان اینکه دشمنان ایران در چهار طرف کشور خیمه زده‌اند، تصریح کرد: به بهانه افغانستان، سوریه و عراق در اطراف جمهوری اسلامی ایران مستقر شده‌اند، اما به وضوح روشن است که هدف اصلی مستکبرین ایران است، و در گذشته یکبار ملت این کشور را در هشت سال دفاع مقدس امتحان کردند، که علاوه بر نگرفتن نتیجه با حمایت 98 کشور، رسوا نیز شدند.

,

وی با تاکید بر اینکه 75 درصد از نیروهای دوران دفاع مقدس از نیروهای بسیج بودند، تشریح کرد: بسیجیان در طول زمان نه به دنبال نام بودند و نه به دنبال نان، و با تلاش و زحمات همراه با روحیه جهادی خود چه در زمان جنگ و چه امروز سبب پیشرفت و سربلندی کشورمان شده‌اند.

,

جانشین فرمانده سپاه استان تهران امنیت امروز کشور را تاثیر خون شهدا دانست و اذعان داشت: اگر بسیجیان در اتفاقات سال‌های 87،82 و 88 ورود نمی کردند، امروز معلوم نبود که چه بر سر انقلاب می آمد و رأی آوردن یا نیاوردن کاندیداها تنها بهانه‌ای برای ایجاد این اتفاقات بود که با ایثار ملت ایران بی اثر شد.

,

وی در پایان باتوجه به گذشت 36 سال از انقلاب اسلامی، افزود: در طول این سال‌ها ما هر روز شاهد رشد کشور و دستاوردهای جدید و هم افکار و رویش‌های جدید در انقلاب اسلامی هستیم و در این مسیر باید موضوع بصیرت را در بسیج با جدیت دنبال کنیم، و رهبر معظم انقلاب نیز بارها به این موضوع اشاره کرده است، چرا که بصیرت کلید جاری کردن افکار بسیجی در سطح جامعه می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه