اخبار داغ

انسانیت مرز نمیشناسد/خیرین با کمک به فاطمه ثابت کردند انسانیت هنوز زنده است

انسانیت مرز نمیشناسد/خیرین با کمک به فاطمه ثابت کردند انسانیت هنوز زنده است
پس از بارگذاری خبر چشمان کم سو شده دختر 11 ساله روستای کلاته موری در پایگاه خبری جاجرم، خیرین زیادی برای مساعدت اعلام همکاری کردند و تنها پس از گذشت چند ساعت بیمارستانی در مشهد مقدس عمل رایگان چشمان این دختر را برعهده گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم، پس از بارگذاری خبر چشمان کم سو شده دختر 11 ساله روستای کلاته موری در پایگاه خبری جاجرم، خیرین زیادی برای مساعدت اعلام همکاری کردند و تنها پس از گذشت چند ساعت بیمارستانی در مشهد مقدس عمل رایگان چشمان این دختر را برعهده گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری جاجرم،, پایگاه خبری جاجرم،,

از خداوند منان احدیت سپاسگزاریم توفیق داد تا در روز ولادت حضرت معصومه (روز دختر) بتوانیم گره ای از مشکلات دختری از روستای کلاته موری را باز کنیم. تنها با گذشت چند ساعت از بارگذاری خبر چشمان کم سو شده ی فاطمه در پایگاه خبری جاجرم، شاهد سیل پیام های خیرین عزیز نه تنها از شهرستان جاجرم بلکه از استان خراسان شمالی، رضوی و تهران باشیم.

, پایگاه خبری جاجرم, پایگاه خبری جاجرم,

خیرین زیادی شماره حساب مشارکت های مردمی بهزیستی جاجرم را گرفتند و در حد و وسع خودشان مبالغی را پرداخت کردند.

,

پزشکان  زیادی با بنده حقیر ارتباط گرفتند و اعلام همکاری کردند و پرونده پزشکی این دختر خردسال برایشان ارسال گردید.

,

نهایتا به این جمع بندی رسیدیم که خانواده فاطمه آقایی پابوس حرم مطهر امام رضا (ع)  و دعا گوی شما خیرین بزرگوار باشند و در یکی از بیمارستان های مشهد مقدس بستری شوند و مراحل درمان را طی کنند. البته این در صورتی است که این عمل تخصصی نباشد و ملزم به اعزام  بیمارستان تخصصی تهران نباشد.

,

با اعلام این خبر مسرت بخش به خانواده این دختر اشک شوق از چشکان مادر این دختر جاری شد و ضمن تقدیر و تشکر از خیرین برای آنها آرزوی سلامتی کرد.

,

انشالله در آینده نزدیک به روستاهای دیگر شهرستان جاجرم خواهیم رفت و از مشکلات آنها در زمینه اقتصادی و یا مشکلات اینچنینی که نیاز به کمک های خیرین باشد حتما در پایگاه خبری جاجرم انعکاس خواهیم داد.

,

از یکایک شما عزیزانی که به بنده حقیر اعتماد کردید، متواضعانه  نهایت سپاسگذاری را دارم امید است خداوند ما را در اهدافمان ثابت قدم و استوار بگرداند...

,

 

,

مهدی تقی زاده مدیریت پایگاه خبری جاجرم__مرداد 96

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه