اخبار داغ

چشم نابینایی که روشن شد/ مرمت خانه مادر روشن دل روستای قلی

چشم نابینایی که روشن شد/ مرمت خانه مادر روشن دل روستای قلی
مادر نابینای روستای قلی که خانه اش توسط جهادگران دانشجویی مرمت شد گفت: شما را امام زمان برای ما فرستاده است و شما سربازان امام زمانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جاجرم، اردوی جهادی امسال دانشجویان شهرستان جاجرم که هر ساله در روستاهای مختلفی برگزار می شود این بار در روستای قلی برگزار شد و تعداد 60 نفر از دانشجویان دانشگاه های شهرستان جاجرم در این اردوی یک هفته ای شرکت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جاجرم،, جاجرم،,

 

,

اردوی جهادی که در این روستا توسط دانشجویان برگزار شد خیرات و برکات زیادی برای مردم روستای قلی به همراه داشت کارهایی از قبیل کاشی و سرامیک کردن آشپزخانه، دیوار کشی و درست کردن سرویس بهداشتی از فعالیت های عمرانی بود. و برگزاری کلاس هایی از قبیل آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن، احکام، آموزش کامپیوتر، خیاطی، چرم دوزی، نمد دوزی، پرورش قارچ، آرایشگری، نقاشی، مشاوره  و برگزاری کلاس های تقویتی ریاضی، زبان انگلیسی از فعالیت های فرهنگی و برگزاری مسابقات دارت و فوتبال برای نوجوانان از کارهای ورزشی انجام شده در این اردو بود.

,

در این اردو بسته های حمایتی از طرف آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی فراهم شده بود که به خانواده های نیازمند تحویل داده شد.

,

 

,

, ,

 

,

اما آنچیزی که قابل توجه است برخورد مردم روستا با دانشجویان بود. آنها که گوشی برای شنیدن صحبت هایشان پیدا کرده بودند از مشکلات و کمبود هایشان می گفتند و با آنها درد و دل می کردند.

,

یکی از این افراد مادر نابینایی بود که خانه اش توسط جهاد گران مرمت شده بود و صحبت های قابل تاملی در مورد بسیجیان می گفت.

,

او وقتی مسئولین از خانه اش بازدید می کردند خطاب به دانشجویان گفت: ماه رمضان خیلی دعا کردم که امام زمان به داد ما برسد و مشکلات ما را حل کند اکنون امام زمان به داد ما رسیده است.

,

این مادر نابینا گفت: شما را امام زمان برای ما فرستاده است و شما سربازان امام زمان هستید. خداوند شما را حفظ کند.

,

یکی از افرادی که تحت پوشش بهزیستی بود در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ما از مشکلات زیادی رنج می بریم که نیازمند کمک از ارگان های مربوطه هستیم.
او ابراز داشت: نمی دانم چگونه از دانشجویان تشکر کنم آنها باعث شدند کمی از مشکلاتمان کاسته شود و جز دعای خیر چیزی نداریم که بدرقه راهشان کنیم.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه