اخبار داغ

فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد:

کشف و ضبط ۹۵ هزار نخ سیگار خارجی در میاندوآب

کشف و ضبط ۹۵ هزار نخ سیگار خارجی در میاندوآب
فرمانده انتظامی میاندوآب از کشف و ضبط محموله های قاچاق با ۹۵ هزار نخ سیگار خارجی و ۱۵۶ جفت کفش خارجی در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با زرین خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان میاندوآب  موفق شدند در عملیات پلیسی دو دستگاه خودروی سواری حامل بار قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: با توقیف این خودروها  و در بازرسی های به عمل آمده از آن، تعداد ۹۵ هزار نخ سیگار خارجی و ۱۵۶ جفت کفش خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

,

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله های کشف شده یک میلیارد و۱۰۰ میلیون ریال است، گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر، دو دستگاه خودروی سواری توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده و صورت جلسه به مراجع قضایی ارسال شد.

,

شیخ نژاد تصریح کرد: این محموله ها از شهرهای مرزی بارگیری و قصد انتقال به شهرهای عمقی کشور را داشتند که در دام پلیس میاندوآب گرفتار شدند.

,

رئیس پلیس شهرستان میاندوآب اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های این فرماندهی بوده  و هست و  پلیس با شماره تلفن ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی و همکاری مردم در زمینه برخورد قاطع با برهم‌زنندگان امنیت جامعه است

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه