اخبار داغ

رئیس هیأت ورزش های بومی و محلی البرز:

۳۰۰۰ روستایی بیمه ورزشی شدند/ المپیک ورزش های روستایی در البرز برگزار می شود

۳۰۰۰ روستایی بیمه ورزشی شدند/ المپیک ورزش های روستایی در البرز برگزار می شود
سلیمانی رئیس هیأت ورزش های بومی و محلی استان البرز گفت: طی سال گذشته تا کنون ۳۰۰۰ نفر از روستاییان بیمه ورزشی شدند که از این تعداد ۱۷۰۰ نفر به شکل رایگان از این بیمه بهره می برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلیمانی رئیس هیأت ورزش های بومی و محلی استان البرز در گفتگو با کرج رسانه گفت: طی سال گذشته تا کنون ۳۰۰۰ نفر از روستاییان بیمه ورزشی شدند که از این تعداد ۱۷۰۰ نفر به شکل رایگان از این بیمه بهره می برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرج رسانه,

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون جشنواره های مختلف ورزشی بومی و محلی در روستاهای شهرستان های استان البرز برگزار شده است که یکی از اهداف فدراسیون ورزش های بومی و محلی که آشنایی با هویت روستایی است در این جشنواره مورد توجه قرار گرفت.

,

سلیمانی در ادامه گفت: تأسیس ۲۰ خانه ورزش در روستاهای کمتر برخوردار استان با حمایت دهیاری و شوراهای روستا در مساجد و دیگر مراکز فرهنگی و ورزشی در راستای توسعه ورزش های بومی و محلی ایجاد شده است.

,

وی در پایان از برگزاری اولین المپیک بازی های بومی محلی در البرز خبر داد و گفت: مقدمات برگزاری این المپیک کوچک در حال انجام است و طی برنامه ریزی های انجام شده مسابقات مختلفی همچون گل کوچک در آدران، هفت سنگ در نظرآباد، دو و میدانی در ساوجبلاغ و سایر ورزش ها در سطح شهرستان های استان برگزار می شود و در پایان نیز اختتامیه این مراسم با حضور مسئولین استانی و کشوری در شهرستان طالقان برگزار می،شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه