اخبار داغ

با برگزاری کارگاه پیوست نگاری فرهنگی در زنجان

زنجان مردادماه  میزبان ۳۰۰ نفر از اساتید کشوری می شود

زنجان مردادماه  میزبان ۳۰۰ نفر از اساتید کشوری می شود
رئیس سازمان بسیج اساتید استان زنجان گفت:برگزاری کارگاه پیوست نگاری فرهنگی در طی روزهای ۱۳ تا ۱۸ مردادماه سال جاری به میزبانی استان زنجان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر رجبی امروز در گفت و گو با خبرنگار زنجانم با اشاره به مکان برگزاری این کارگاه اظهارکرد: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان میزبان اساتید خواهد بود و همه مسئولان استانی نیز برای برگزاری این دوره اعلام آمادگی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اکبر رجبی امروز در گفت و گو با خبرنگار , زنجانم , با اشاره به مکان برگزاری این کارگاه اظهارکرد: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان میزبان اساتید خواهد بود و همه مسئولان استانی نیز برای برگزاری این دوره اعلام آمادگی کردند.,

این مقام مسئول عنوان کرد: در کارگاه پیوست نگاری فرهنگی از ۳۰۰نفر از اساتیداستانهای زنجان، اردبیل، آذربایجان غربی، تهران، خراسان شمالی، قزوین، کهگیلویه و بویر احمد ، قم ، سمنان، گیلان، ایلام و لرستان حضور خواهند داشت.

,

 

,

*عدم اجرای پیوست نگاری برای پروژه های بزرگ اجرایی

, *عدم اجرای پیوست نگاری برای پروژه های بزرگ اجرایی,

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین برنامه های سازمان بسیج اساتید کشور بحث پیوست نگاری فرهنگی است که از سال ۸۶ مقام معظم رهبری را برای پروژه ها و طرح های مهم کشوری تعیین کرده اند.

,

این مقام مسئول  تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزش و تربیت اساتیدی است که نسبت به موضوع پیوست نگاری دغدغه مند بوده و بتوانند پس از آموزش های لازم یکی از تدابیر مقام معظم رهبری را در حوزه فرهنگ اجرایی کنند.

,

وی با ابراز اینکه در ده سال اخیر با وجود قانونی شدن پیوست فرهنگی در عمل موضوع اجرایی نشده است اظهار کرد: طرح ها و پروژه ها که در کشور اجرایی می شوند همراه خود فرهنگی را نیز به کشور منتقل می کنند که گاها برخی از آنها با فرهنگ دینی ، بومی و ارزشهای کشور در تعارض بود و سازمان بسیج اساتید کشور با برگزاری کارگاه های پیوست نگاری برای افراد فرهیخته کشور بدنبال اجرایی شدن این موضوع است.

,

رئیس سازمان بسیج اساتید استان زنجان ابراز کرد: اساتیدی در این دوره حضور دارند که دوره های مقدماتی پیوست نگاری فرهنگی را گذرانده اند و برگزاری این دوره آخرین کارگاه تکمیلی در استان است.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه