اخبار داغ

با ارسال پیامی

رییس مجلس درگذشت مادر نماینده خمینی شهر را تسلیت گفتند

رییس مجلس درگذشت مادر نماینده خمینی شهر را تسلیت گفتند
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مادر سید محمد جواد ابطحی نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قلمکده؛ رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مادر سید محمد جواد ابطحی نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قلمکده,

متن این پیام به شرح زیر است:

,

بسم الله الرّحمن الرّحیم
انا لله و انا الیه راجعون

,
,

جناب آقای سیدمحمدجواد ابطحی
نماینده محترم خمینی‌شهر

,
,

درگذشت والده ارجمندتان را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت گفته، برای آن مرحومه رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

,

علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی

,
,

همچنین زرگرپور استاندار اصفهان، آیت الله طباطبایی نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) و مسئولان لشکری و کشوری و مدیران کل استان اصفهان با حضور در مراسم و ارسال پیام های تسلیت، درگذشت مادر نماینده خمینی شهر در مجلس را تسلیت گفتند.

,

مرحومه مغفوره شاهنوشی والده سید محمد جواد ابطحی نماینده مردم شهرستان خمینی شهر و فرزند مرحوم آیت الله ملا مصطفی شاهنوشی(ملاآخوند)، همسر مرحوم حجت الاسلام سیدنعمت الله ابطحی روز گذشته دارفانی را وداع گفت که پس از تشییع در زادگاهش خمینی شهر و حضور و استقبال عموم مردم در خانه ابدی گلزار مصطفویه فروشان خاکسپاری شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه