اخبار داغ

مدیر انجمن سینمای جوانان استان البرز خبر داد:

کارگاه تخصصی «وظایف منشی در سینما» در کرج برگزار می شود

کارگاه تخصصی «وظایف منشی در سینما» در کرج برگزار می شود
کارگاه تخصصی «وظایف منشی در سینما» با حضور منشی صحنه سینما خانم مونا خوش روش سه شنبه 4 مرداد ماه ساعت15 در کرج برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نگارانه؛کارگاه تخصصی «وظایف منشی در سینما» با حضور منشی صحنه سینما خانم مونا خوش روش سه شنبه 4 مرداد ماه ساعت15  در کرج برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگارانه؛,

محمد حسین عابدی مدیر انجمن سینمای جوانان استان البرز در گفتگو با نگارانه اظهار داشت:منشی صحنه، حافظه کارگردان به حساب می آید و از مراحل پیش تولید همراه اوست. منشی صحنه به نوعی رابط کارگردان با سایر عوامل است و نظرات و دستورات او را به آنها انتقال می دهد.

, نگارانه,

وی ادامه داد: در این کارگاه بر ضرورت چرایی و چگونگی وجود منشی صحنه در هر فیلم و آشنایی هنرمندان با آن برگزار می شود.

,

عابدی افزود: منشی صحنه همه موارد فنی و عملی تمرین ها و اجراها را سازماندهی کرده و بر اینکه همه بازیگران و عوامل در مکان و زمان درست خود قرار دارند،کنترل دارد.

,

وی تصریح کرد: منشی صحنه بر مسائل مربوط به تطبیق نور و شرایط آب و هوایی در کنار مدیر فیلمبرداری، تطبیق لباس در کنار مسئول لباس، تطبیق دکور در کنار مسئول دکور و تدارکات، تطبیف نوع آرایش صورت و موی بازیگران در کنار گریمور و بسیاری مسایل دیگر کنترل و نظارت دارد.

,

عابدی تاکید کرد: به طور خلاصه مسئولیتهای منشی صحنه آن چنان متفاوت و وسیع است که در پروژه های بزرگ، به منشی صحنه چندین دستیارداده می شود.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: فیلمسازان و علاقمندان برای حضور در این نشست می‌توانند در تاریخ سه شنبه 4 مرداد ماه ماه ساعت ۱5 الی 17به آدرس کرج، طالقانی جنوبی ، خیابان شهید ساجدی انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کرج مراجعه کنند و حضور در کارگاه برای عموم فیلمسازان آزاد و رایگان میباشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه