اخبار داغ

پیروزی پی در پی فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس

پیروزی پی در پی فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس
نماینده فوتبال ساحلی استان هرمزگان (امیدهای شهرداری بندرعباس) به طور مستمر با برد مقابل حریفان خود و با کسب بالاترین امتیازات موفق به کسب پیروزی خود در زمین بازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از ورزش۵؛ در چارچوب مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال ساحلی کشور، تیم فوتبال ساحلی امیدهای شهرداری بندرعباس موفق به برتری خود در این دوره از رقابت ها شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  به نقل از , ورزش۵, ؛ در چارچوب مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال ساحلی کشور، تیم فوتبال ساحلی امیدهای شهرداری بندرعباس موفق به برتری خود در این دوره از رقابت ها شدند.,

در ابتدای آغازین این بازی، نماینده فوتبال ساحلی استان هرمزگان (امیدهای شهرداری بندرعباس) به طور مستمر با برد مقابل حریفان خود و با کسب بالاترین امتیازات موفق به کسب پیروزی خود  در زمین بازی شد.

,

تیم شهرداری بندرعباس که در دومین پیروزی خود به سر می برد، توانسته است تا به الآن امتیازات و مقام های زیادی را برای استان کسب نماید و شاهد رشد روزافزون بازیکنانش در بازه های کوتاه زمانی شود.

,

در ادامه بازی ها  که در گروه دوم به سر می برد، دیشب نماینده تیم شهرداری بندرعباس با نتیجه ۴ بر ۳ از حریف خود تیم فوتبال ساحلی پیام کویر اردکان گذشت.

,

تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در بازی نخست خود نیز ۸ بر ۱ تیم دهیاری گرگر ماهشهر را شکست داده بود.

,

دیگر تیم هایی که قرار است تا بازی های آینده با نماینده فوتبال ساحلی استان مقابل یکدیگر قرار بگیرند، تیم های یاران نجف آباد و شهرداری تبریز اند که دیگر حریفان شهرداری بندرعباس می باشند.

,

خاطرنشان شود؛ بازی های مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال ساحلی امیدهای کشور با شرکت ۲۷ تیم در حال برگزاریست و در پایان از هر گروه دو تیم راهی دور دوم خواهند شد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه