اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

صندلی‌های کابینه را قربانی یارکشی‌های پوشالی سیاسی نکنید

صندلی‌های کابینه را قربانی یارکشی‌های پوشالی سیاسی نکنید
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: جوان‌گرایی، توجه به نخبگان جوان با ایده‌های نو و مؤثر از دیگر الزامات قابل‌ توجه تعیین کابینه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از استان فارس؛ امیر حسین محسن زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص بایدها و نبایدها در انتخاب اعضای کابینه دولت دوازدهم گفت: کابینه دولت به‌ منزله‌ی بازوان اداره و اجرای امور کشور هستند که مطمئناً نخستین و مهم‌ترین اقدام دولت در ابتدای دوره خدمتگزاریشان به مردم تعیین کابینه‌ای کارآمد، متخصص و متعهد به اجرای امور کشور و رسیدگی به احوال مسلمین است.

وی با بیان اینکه از حقوق تمام مردم یعنی همه آن‌هایی که حق رأی دارند (نه‌فقط بخشی از آن‌ها) به دولت منتخب، ارائه و انتخاب کابینه‌ای لایق در راستای خدمت‌گزاری به مردم می باشد در ادامه افزود: لازمه‌ی این لیاقت همرنگ بودن اعضای کابینه با مردم، تعهد خدمت‌گزاری به صاحبان حقیقی کشور (مردم)، تخصص لازم و کافی و اخلاص واقعی در جهت خدمت‌گزاری به مسلمین است که تغییر هر یک از این الزامات به معیارهای ناصحیح و بعضاً آسیب‌رسان که خیانت آشکار به حقوق مردم و کشور است.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ابراز داشت: جوان‌گرای و توجه به نخبگان جوان با ایده‌های نو و مؤثر از دیگر الزامات قابل‌ توجه تعیین کابینه است.

وی اشرافی گری را یکی از آفت‌های خدمت‌گزاری دانست و بیان داشت: کارگزار مردم با داشتن ملک و مرکب‌های میلیاردی هیچ‌ وقت معنای جایگاه خدمت گزاریش را نخواهد فهمید جایگاه مقدسی که از سوی دیگر اغلب قربانی یارکشی‌های قبایل پوشالی سیاسی می‌شود.

محسن زاده در خصوص سابقه اعضای کابینه به‌عنوان یکی از معیارهای انتخاب اعضا گفت: جز تدین، تعهد و تخصص معیارهای دیگر تعیین کابینه حتی اگر تجربه‌ی وزارت هم دارا باشد به‌هیچ‌عنوان کارساز نبوده بلکه قابل‌پذیرش هم نخواهد بود.


وی در خصوص گرایش‌های سیاسی اعضای کابینه بیان داشت: انتظار ما از رئیس جمهور کشور در امر خطیر، حساس و تعیین‌کننده‌ی تعیین کابینه این است که بدون عینک جناح‌بندی‌های سیاسی و بدون توجه به سهم خواهی ها با عدم تقسیم صندلی‌های کابینه تنها با معیارهای صحیح و لازم یعنی تدین، تخصص و تعهد دست به معرفی خدمت‌گزاران آتی مردم قهرمان و مسلمان ایران زده تا زمینه‌ی احقاق حقوق مسلمین را بهتر از گذشته رقم بزنند.


این فعال دانشجویی در پایان گفت: پیشرفت کشور با انتخاب‌های مردم و مسئولین در صورتی رقم می‌خورد که معیارهای انتخاب، درست و متناسب باشند چرا که انتظاری جز این هم از مردم و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از استان فارس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه