اخبار داغ

فرمانده سپاه بروجن خبر داد؛

جهاد و خدمت خواهران بسیجی در ۸ روستای بخش بلداجی

جهاد و خدمت خواهران بسیجی در ۸ روستای بخش بلداجی
فرمانده سپاه بروجن از اردوی جهادی هفت روزه خواهران بسیجی بخش بلداجی در هشت روستای این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار علی کیهانی در گفتگو با کلار، اظهار داشت: اردوی جهادی خواهران حوزه حضرت زینب (س) بلداجی به مدت هفت روز در روستاهای بخش بلداجی برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: 20 نفر از خواهران شهر بلداجی به مدت هفت روز در هشت روستای این بخش در کلاس های اقتصاد مقاومتی، فنی و حرفه ای، مشاغل خانگی، بهداشت و امداد، سبک زندگی، تربیت بدنی، قرآن و اعتقادات فعالیت کردند.

کیهانی با بیان این که از فرصت و ظرفیت اردوهای جهادی می توان برای محرومیت‌زدایی جامعه در مقابل هجمه‌های دشمنان استفاده کرد، گفت: اردوهای جهادی با هدف نهادینه کردن فرهنگ بسیجی، ترویج مردم یاری و مردم داری و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم به اجرا درمی‌آید.

وی با اشاره به این که روحیه جهادی بر آمده از متن دین بوده و هدف از روحیه جهادی تلاش برای رفع محرومیت است، گفت: کار جهادی در مناطق محروم طراوت در روحیه مردم را جاری و ساری کرده و روح امید و نشاط و شادابی  را تقویت می کند.

کیهانی ضمن تاکید بر الگوسازی فرهنگ فعالیت‌های جهادی برای برون‌رفت از محرومیت‌ها و نارسایی‌ها، ادامه داد: اردوهای جهادی به عنوان یک برنامه منسجم می تواند تاثیرات بسیار مثبتی در سازندگی جوانان و آبادانی کشور  داشته باشد.

فرمانده سپاه بروجن خدمت رسانی، محک و درک توانایی‌های فردی را از جمله اهداف اردوهای جهادی عنوان کرد و گفت: محرومیت زدایی و توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی از اهداف اصلی اردوهای جهادی به شمار می رود.

کیهانی اضافه کرد: ضرورت دارد همگان به‌ ویژه جوانان با تأسی از فرهنگ عظیم عاشورایی در جهت کمک‌رسانی، مردم یاری و امداد رسانی بیش‌ از پیش همت گمارند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار, کلار, کلار,
,
,
,
,
,
, وی با اشاره به این که روحیه جهادی بر آمده از متن دین بوده و هدف از روحیه جهادی تلاش برای رفع محرومیت است، گفت: ,
,
, کیهانی ضمن تاکید بر الگوسازی فرهنگ فعالیت‌های جهادی برای برون‌رفت از محرومیت‌ها و نارسایی‌ها، ادامه داد: ,
,
, فرمانده سپاه بروجن خدمت رسانی، محک و درک توانایی‌های فردی را از جمله اهداف اردوهای جهادی عنوان کرد و گفت: ,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه