اخبار داغ

منتخب شورای پنجم شهر تهران :

یکی از ویژگی‌های "شهردار" اصلاح طلب بودن آن است!

یکی از ویژگی‌های "شهردار" اصلاح طلب بودن آن است!
الهام فخاری گفت: اینکه اسم محسن هاشمی در لیست شهردار پیشنهادی مطرح نشده، نادیده گرفتن سوابق مثبت و درخشان ایشان نیست بلکه احترام به رای مردم که وی را به عنوان عضو شورای شهر پذیرفتند با این وجود هنوز تصمیمی مبنی بر اینکه به عنوان شهردار کاندید شوند وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الهام فخاری، منتخب دوره پنجم شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار  تهران نیوز، در خصوص لیست هفت نفره شهردار پیشنهادی تهران گفت: این لیست بعد از رای‌گیری توسط اعضای شورا،  انتخاب شدند که آقای بی‌طرف بعد از انتخاب و قرار گرفتن در لیست هفت نفره کنارگیری کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تهران نیوز,

 

,

فخاری در مورد سوابق افراد پیشنهادی برای شورای شهر تهران اظهار کرد: این افراد سابقه دارند اما ملاک برنامه‌های پیشنهادی است که بر اساس معیار‌ها و نیازهای شهری ارائه می‌کنند.

,

 

,

وی درباره انتخاب آقای محسن هاشمی به عنوان شهردار تهران تصریح کرد: هاشمی منتخب مردم برای شورای شهر تهران است و در شورا باید بماند؛ این به این معنی نیست که ایشان توان مدیریت شهر را ندارد.

,

 

,

منتخب شورای پنجم اضافه کرد: اینکه اسم آقای هاشمی در لیست شهردار پیشنهادی مطرح نشده، نادیده گرفتن سوابق مثبت و درخشان ایشان نیست بلکه احترام به رای مردم است که وی را به عنوان عضو شورای شهر پذیرفتند با این وجود هنوز تصمیمی مبنی بر اینکه به عنوان شهردار کاندید شوند وجود ندارد.

,

 

,

فخاری بیان کرد: ملاک انتخاب شهردار از بین این شش نفر برنامه‌هایی است که بر اساس مسائل شهری و اولویت‌های شهر تهران به عنوان پایتخت ایران است.

,

 

,

وی گفت: مدیریت شهر حتما باید اصلاح طلب باشد چرا که مردم به این لیست رای دادند به همین منظور یکی از ویژگی‌های شهردار اصلاح طلب بودن آن است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه