اخبار داغ

تحولات یمن؛

شدت گرفتن حملات رزمندگان انصارالله یمن علیه نظامیان رژیم سعودی+ فیلم

شدت گرفتن حملات رزمندگان انصارالله یمن علیه نظامیان رژیم سعودی+ فیلم
رزمندگان انصارلله یمن با حمله گسترده خود علیه نظامیان رژیم سعودی، ده‌ها تن از آن‌ها را کشته و زخمی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش صاحب نیوز؛ رزمندگان مقاومت «انصارلله» یمن موفق شدند با گسترش دامنه حملات خود علیه مواضع نظامیان و مزدوران وابسته به رژیم سعودی در جنوب عربستان و استان‌های «تعز و مارب» یمن، ده‌ها تن از آن‌ها را کشته و زخمی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نیروهای یمنی موفق شدند در جبهه استان تعز، با حمله گسترده علیه مزدوران وابسته به رژیم سعودی در مناطق «بیر باشا، صاله،الصلو و حیفان»، ده‌ها تن از آن‌ها را به هلاکت برسانند و تعدادی از خودروهای نظامی مزدوران را نیز منهدم کنند.

,

در جبهه استان تعز نیز رزمندگان انصارلله موفق شدند بعد از درگیری شدید با مزدوران وابسته به رژیم سعودی در منطقه «صرواح» استان، تعدادی از مزدوران را از پای دربیاورند.

,

نیروهای یمنی در همین جبهه موفق شدند حمله گسترده شورشیان وابسته به «منصور هادی»،رئیس‌جمهور مستعفی یمن را در مناطق «حیفان و ورودی شهر تعز» به طور کامل دفع کنند.

,

از مناطق جنوبی عربستان خبر می‌رسد، نیروهای یمنی موفق شدند با استفاده از چند موشک حرارتی مواضع نظامیان رژیم سعودی را در گذرگاه «الطوال» و «میدی» مورد هدف قرار دهند که در اثر این حمله حدود 10 نظامی رژیم سعودی به هلاکت رسیدند و چند خودروی نظامی نیز منهدم گردید.

,

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله شنبه شب گذشته یک فروند موشک بالستیک «برکان h-2» » را به سمت پالایشگاه‌های تصفیه نفت استان «ینبع» منطقه مدینه منوره واقع در ساحل دریای سرخ شلیک کردند که در اثر آن خسارت سنگینی را به پالایشگاه وارد کردند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه