اخبار داغ

به میزبانی امامزاده سیّد الکریم:

ویژه برنامه «از ماه تا خورشید» در برخوار برگزار می شود

ویژه برنامه «از ماه تا خورشید» در برخوار برگزار می شود
حجت الاسلام نریمانی گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت ویژه برنامه ای به مدت ۱۰ روز با همکاری آستان قدس رضوی و با عنوان از ماه تا خورشید در جوار حرم مطهر امامزاده سید الکریم(ع)دولت آباد برخوار برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مباحث؛ مدیر اجرایی امامزاده سید الکریم(ع)دولت آباد برخوار، اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت و جهت تکریم مقام شامخ حضرت ابراهیم بن موسی الکاظم و حضرت اسماعیل بن ابراهیم(ع) ویژه برنامه ای با همکاری آستان قدس رضوی و با عنوان از ماه تا خورشید در جوار حرم مطهر امامزاده سید الکریم(ع)دولت آباد جلیل القدر برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مباحث,

حجت الاسلام علی نریمانی با بیان اینکه ویژه برنامه از روز سوم مرداد ماه آغاز می شود و تا 13 مرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت افزود: در این برنامه که همه روزه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در جوار حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان برگزار می شود، حُجج اسلام ماندگاری، تراشیون، مومنی و  فرحزاد برای زائران و مجاوران این امامزاده به ایراد سخن می پردازند.

,

وی  افزود: همچنین در این برنامه مهدی سماواتی، حسن خلج، مهدی منصوری، حسن خیری، مصطفی ذوبی، حسن اسدالهی، مهدی ابراهیم زاده، مجتبی صمدی، محمد یزدخواستی، سید رضا نریمانی، عباسعلی زراعتی و محمد داوری از ذاکران اهل بیت(ع) نیز  مداحی و مولودی خوانی می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه