اخبار داغ

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن:

دهه کرامت آغازی برای حرکت در مسیر امامت و ولایتمداری است

دهه کرامت آغازی برای حرکت در مسیر امامت و ولایتمداری است
حجت الاسلام کوهستانی گفت: دهه کرامت آغازی برای حرکت در مسیر امامت و ولایتمداری است. لذا یکی از مهم ترین رسالت های طلاب در جامعه توجه به اعتقادات جامعه و حرکت در مسیر هدایت مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، همزمان با آغار دهه کرامت حجت الاسلام جعفر کوهستانی رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن با تبریک این دهه در مصاحبه با خبرنگار آوای ترکمن اظهار داشت:دهه کرامت دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ترکمن,

وی افزود:این دهه ارزشمند کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.

,

حجت الاسلام کوهستانی تصریح کرد: دهه کرامت آغازی برای حرکت در مسیر امامت و ولایتمداری است لذا یکی از مهم ترین رسالت های طلاب در جامعه توجه به اعتقادات جامعه و حرکت در مسیر هدایت مردم است.

,

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن با بیان اینکه دهه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر جهان اسلام است اذعان داشت: تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) کانون دعا و قرآن و نیایش و ... است.

,

وی با اشاره اینکه این دهه تصویرگر تمام خوبی‌ها و یادآور جمال انسانی است اضافه کرد: دهه کرامت تحول آفرینی بانوان آسمانی است و این که می‌توانند رهبری دل‌های صدها میلیون مسلمان را در طی اعصار عهده‌دار شوند.

,

حجت الاسلام کوهستانی با اشاره به نقش دشمن در نفوذ فرهنگ اسلامی و برنامه ریزی های وسیع در اغفال جوانان ما یادآورشد: امروز دشمن برای اینکه بتواند به اهداف دیرینه خود دست پیدا کند اعتقادات و افکار نوجوانان و جوانان کشور را نشانه رفته است بنابراین ما باید با تدابیر اساسی فرهنگ دینی و اسلامی خود را بیش از گذشته در بین نسل امروز ترویج دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه