اخبار داغ

در نشست مشترک کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اصفهان مطرح شد؛

لزوم توجه همزمان به بازار داخلی و خارجی در بخش معادن/ معدن کاران اصفهان نیاز به آموزش دارند

لزوم توجه همزمان به بازار داخلی و خارجی در بخش معادن/ معدن کاران اصفهان نیاز به آموزش دارند
مدیرکل آموزش، پژوهش و فناوری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران مساله اصلی بنگاه‌های اقتصادی به‌ویژه واحدهای معدنی را تقاضا دانست و گفت: تقاضا دو بخش داخلی و خارجی دارد و هر دو در کنار هم باید موردتوجه قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صاحب نیوز؛ سید شمس‌الدین سیاسی راد، در نشست مشترک کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اصفهان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: معادن می‌توانند به‌جای حقوق دولتی با دانشگاه‌ها برای افزایش کمی و کیفی تولیدات خود قرارداد ببندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیرکل آموزش، پژوهش و فناوری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران توجه به بخش تحقیق و توسعه از سوی واحدهای معدنی را عامل موثر در افزایش درآمد آنان برشمرد و گفت: آموزش و راه‌اندازی بخش تحقیق و توسعه واحدها با همکاری سازمان‌های متولی می‌تواند نقش مهمی در توسعه بخش معادن داشته باشد.

,

سیاسی راد حوادث معدنی و تخریب محیط‌ زیست را دو چالش واحدهای معدنی برشمرد و گفت:با آموزش و تحقیق و توسعه می‌توان این چالش‌ها را  برطرف ساخت.

,

وی مساله اصلی بنگاه‌های اقتصادی به‌ویژه واحدهای معدنی را تقاضا دانست و گفت: تقاضا دو بخش داخلی و خارجی دارد و هر دو در کنار هم باید مورد توجه قرار گیرد.

,

احمد دادوند، عضو کمیسیون معادن،  خواستار اختصاص بودجه به اکتشاف معادن استان شد و گفت: یکی از چالش‌های معادن استان اصفهان کمبود آموزش به معدن کاران است که سازمان صنعت ،معدن و تجارت با همکاری ایمیدرو می‌تواند این نقیصه را جبران کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه