اخبار داغ

تعطیلی ۵ واحد صنفی در شیراز به دلیل رعایت نکردن بهداشت

تعطیلی ۵ واحد صنفی در شیراز به دلیل رعایت نکردن بهداشت
رییس مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز، از شدت یافتن بازرسی ها در حوزه سلامت محیط کار، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، دکتر حمیدرضا قاسم پور رییس مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز گفت: در راستای اجرای قانون اصلاح ماده 13 مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، پنج واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی، از سوی واحد سلامت محیط این مرکز با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی، تعطیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,

او افزود: با توجه به بازدیدهای کارشناسان بهداشت محیط این مرکز از واحدهای صنفی شامل بیرون بر، ‌نانوایی، فست فود، ‌آشپزی و مرغ فروشی، آموزش های لازم ارایه و اخطار برای برطرف کردن کمبودهای بهداشتی ابلاغ شد، اما به دلیل بی اعتنایی متصدیان در برطرف کردن معضلات، این مراکز به تعطیلی کشیده شد.

در ادامه، مسوول سلامت محیط مرکز بهداشت شهدای انقلاب، گفت: کارشناسان سلامت محیط با استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات موجود، ضمن نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در ساعت های مختلف شبانه روز، ‌اقدامات قانونی لازم را برای برخورد با متصدیان واحدهای متخلف انجام می دهند.

مهندس مرجان مشتاقی مقدم از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، موضوع را برای رسیدگی به سامانه 190 اطلاع دهند.
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه