اخبار داغ

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی؛

باید بر اساس منافع ملی درباره برجام تصمیم گیری شود

باید بر اساس منافع ملی درباره برجام تصمیم گیری شود
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مسئولین جمهوری اسلامی چه در مجلس و چه در دولت، باید متناسب با منافع ملی کشور درباره این قرارداد تصمیم گیری کنند وبازگشت به شرایط قبل از امضای برجام به عنوان یک دستور کار برای نظام وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد ابراهیم رضایی عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ندای تفرش با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور و وزیر امور خارجه درباره نقض برجام از سوی آمریکا گفت: از ابتدا هم مشخص بود که آمریکا به عنوان کشوری که تمام ظرفیتش را بر تقابل و دشمنی با ایران گذاشته و به دلیل خوی استکباری به عهد و پیمان خود پایبند نیست، این شرایط را برای برجام طراحی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش,

رضایی با بیان این مطلب که برجام یک توافق چند جانبه است، اظهار کرد: برجام قراردادی چند جانبه است که با کشورهای مختلف بسته شده و به جز آمریکا در این قرارداد، طرفهای دیگری برای ایران وجود دارد که در این قرارداد، آمریکا درصدد دشمنی، تقابل و شکستن لحظه به لحظه برجام است.

,

مسئولین بر اساس منافع ملی درباره برجام تصمیم گیری کنند

, مسئولین بر اساس منافع ملی درباره برجام تصمیم گیری کنند, مسئولین بر اساس منافع ملی درباره برجام تصمیم گیری کنند,

وی با اشاره به آینده برجام، افزود: مسئولین جمهوری اسلامی چه در مجلس و چه در دولت، باید متناسب با منافع ملی کشور درباره این قرارداد تصمیم گیری کنند؛ در اینجا تنها بحث آمریکا مطرح نیست که گفته شود چون آمریکا برجام را نقض کرده، همه قرارداد ضایع شود و به این نتیجه رسید که برجام کلا تعطیل شود و به شرایط قبل از برجام بازگشت شود.

,

بازگشت به شرایط قبل از امضای برجام به عنوان یک دستور کار برای نظام وجود دارد

, بازگشت به شرایط قبل از امضای برجام به عنوان یک دستور کار برای نظام وجود دارد, بازگشت به شرایط قبل از امضای برجام به عنوان یک دستور کار برای نظام وجود دارد,

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بازگشت به شرایط قبل از امضای برجام به عنوان یک دستور کار برای نظام وجود دارد و هر زمانی که مسئولین کشور به این نتیجه رسیدند که برجام باید متوقف شود و شرایط دیگری باشد، آن وقت باید تصمیم واحدی گرفته شود.

,

رضایی یادآور شد: همچنان که در ابتدای برجام همه دست به دست هم دادند و یک صدای واحد شنیده شد در نوع برخورد هم باید یک صدای واحد از کشور شنیده شود. رفتار، گفتار و ادبیات احساسی هم اینجا جایگاهی ندارد و تصمیم و تدبیر باید متناسب با منافع ملی گرفته شود.

,

وی خاطر نشان کرد: مجلس، جدا از اجزای حاکمیتی نیست تا بخواهد تصمیم جداگانه ای در خصوص برجام بگیرد. اخبار و اطلاعات درحال رصد و تجزیه و تحلیل هستند و متناسب با شرایط، اعلام وضعیت و تصمیم مقتضی گرفته می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه