اخبار داغ

نوجوان فلوریدایی بخاطر فیلم گرفتن از فرد در حال غرق شدن متهم شد

نوجوان فلوریدایی بخاطر فیلم گرفتن از فرد در حال غرق شدن متهم شد
پلیس فلوریدا نوجوانانی که غرق شدن یک مرد را ضبط کرده و به وی خندیده اند را متهم می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  "تیتریک"، پلیس فلوریدا نوجوانانی که غرق شدن یک مرد را ضبط کرده و به وی خندیده اند را متهم می کند.مسئولان فلوریدا اعلام کردند که پلیس گروهی از نوجوانان را که از مردی در حال غرق شدن در یک دریاچه، فیلم گرفته اند و خندیده اند را به اتهام گزارش ندادن مرگ وی متهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک",
مقامات گفتند که نوجوانان هیچ کاری برای کمک به جامل دان 31 ساله دانمارکی در لحظات پایانی زندگی اش انجام ندادند. آنها گفتند که برخی از نوجوانان 14 و 18 ساله، زمانی که کارآگاهان در مورد این حادثه از آنها بازجویی می کردند به هیچ وجه ابراز پشیمانی نکردند. مایک کانتالوپ رئیس پلیس گفت: "من می خواهم فکر کنم که این یک غریزه طبیعی برای هر یک از ماست. اگر کسی را در معرض سختی ببینیم یا اگر کسی با مشکلی مواجه باشد حداقل تلاش می کنیم که به او کمک کنیم.
,
 
,
پلیس اظهار داشت که در ویدئوی چند دقیقه ای که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، پنج نوجوانان به "دان" که در آب فریاد میزده و کمک می خواسته، می خندیدند و توهین می کردند.قانون فلوریدا لازم نمی بیند که شاهدان به فردی که به کمک نیاز دارد، کمک کنند. بنابراین پلیس گفت که متهم کردن نوجوانان ممکن نیست.
,
 
,
کانتالوپ گفت: "ما هیچ اتهام جنایی نداشتیم. ما فقط نگاه کردیم."اما پلیس همچنان به بحث در مورد این پرونده با فیل آرچر دادستان ایالتی ادامه داد.کانتالوپ تصمیم گرفت که این پرونده را با سند اتهام تحت یک قانون قرار دهد که شهروندان را ملزم کند تا مرگ یک فرد را به مقامات گزارش دهند.
,
 
,
دفتر وکیل دولتی در فلوریدا در هفته های آتی تعیین خواهد کرد که آیا دولت، پیشنهاداتی که پلیس توصیه کرده را دنبال خواهد کرد یا خیر. نوجوانان تا زمانی که وکلای ایالتی تصمیم بگیرند و اتهامات رسمی را بپذیرند، آزاد خواهند شد.کانتالوپ گفت که قصد دارد قانونگذارانِ پیش نویسِ قوانینی که شاهدان را ملزم به کمک به فرد نیازمند می کند، را ملاقات کند.
,
 
,
وی افزود: "من فکر می کنم این پیروزی بزرگ و عدالت خواهد بود. ما نمی خواهیم این اتفاق برای خانواده دیگری بیفتد."قبل از اینکه دان وارد دریاچه شود به مدت 10 تا 15 دقیقه با نامزدش درگیر شده بود.کانتالوپ اظهار داشت: "صرفنظر از شرایطی که در آن "دان" تصمیم گرفت تا وارد دریاچه شود، هیچ توجیهی برای آنچه نوجوانان انجام داده اند وجود ندارد. اتهامات کیفری به این معنی است که آنها باید به خاطر اقدامات خود پاسخگو باشند."
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه