اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی خبر داد:

اعزام 160بسیجی بهمئی به اردوی زیارتی مشهد مقدس

اعزام 160بسیجی بهمئی به اردوی زیارتی مشهد مقدس
بمناسبت دهه کرامت 160نفر از بسیجیان شهرستان بهمئی به مشهد مقدس اعزام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری آوای ماغر،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی گفت:اعضای فعال حلقه های صالحین شهرستان به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ماغر,

سرهنگ سید روح الله شاهینی تصریح کرد: ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در آستانه دهه کرامت اردویی را به منظور تشویق حلقه های صالحین و فعالان عرصه های فرهنگی در نظر گرفت.

,

شاهینی هدف از اعزام بسیجیان به مشهدمقدس را ارتقاء روحیه معنوی و تربیت اخلاق ولایی در کنار زیارت امام هشتم عنوان کرد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی افزود: یکی دیگر از اهداف برگزاری این اردوها، تقویت بصیرت و معنویت بسیجیان، ایجاد انگیزه بین سرگروه ها و متربیان حلقه های شجره طیبه صالحین و استفاده از برنامه های سیاحتی و زیارتی است.

,

شاهینی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم بسیجیان مطلوب و در خور شأن اسلام و نظام در دهه چهارم انقلاب داشته باشیم، باید بسیجیان را با رویکرد انقلاب با حضور در حلقه های صالحین بسیج تربیت کنیم.

,

وی گفت: 160بسیجی شهرستان بهمئی در قالب دو کاروان 80نفره خواهران و برادران به این سفر معنوی و زیارتی اعزام می شوند که یک گروه 80نفره از آنها امروز صبح اعزام شد.

,

شاهینی در پایان گفت: ناحیه مقاومت بسیج بهمئی هر ساله در چند مرحله طرح اعزام بسیجیان و دانش آموزان شهرستان به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس در جنوب و غرب کشور، اعزام کاروانهای زیارتی به مرقد امام راحل(ره) ، مشهد مقدس و سایر اماکن زیارتی کشور را در دستور کار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه