اخبار داغ

رئیس اداره تعزیرات حکومتی زابل:

۳۲۳ پرونده تعزیری در زابل مختومه شده است/ متخلفان ۱۱ میلیارد جریمه شدند

۳۲۳ پرونده تعزیری در زابل مختومه شده است/ متخلفان ۱۱ میلیارد جریمه شدند
رئیس اداره تعزیرات حکومتی زابل عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون اداره تعزیرات حکومتی زابل به تعداد ۳۲۳ پرونده تعزیری رسیدگی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین جهان آبادی در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا؛ ابراز کرد: از ابتدای سال تاکنون اداده تعزیرات حکومتی زابل موفق به بررسی ۳۲۳ پرونده تعزیری شده اند که از این تعداد ۲۶۱ فقره پرونده مربوط به سال جاری و ۶۲ فقره پرونده از سال گذشته است که پس از بررسی مختومه شده اند.

وی افزود: پس از بررسی پرونده های یاد شده متخلفین در مجموع به میزان ۱۱ میلیارد و ۸۸۴ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و شاکیان خصوصی محکوم شده اند.

حسین جهان آبادی در ادامه اظهار داشت: بیشترین پرونده وارده مربوط به حوزه کالا و خدمات و سپس قاچاق کالا و ارز می باشد و عدم درج قیمت، گرانفروشی، عدم رعایت ضوابط بهداشتی و قاچاق کالا بیشترین عناوین تخلفاتی را تشکیل داده اند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی زابل خاطرنشان کرد: درحالیکه وظیفه نظارت از سطح بازار و بررسی قیمت ها با صنعت معدن و تجارت می باشد اما تعزیرات حکومتی در راستای دفاع از حقوق شهروندان و با اجرایی نمودن گشت های مشترک با اعزام نماینده موضوعات را مورد رصد قرار داده است.

جهان آبادی در پایان اعلام کرد: نبود اداره تعزیرات حکومتی در شهرستان های زهک، هیرمند، هامون و نیمروز یکی از چالش های پیش رو می باشد که با اقدامات انجام شده به زودی این مشکل مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه