اخبار داغ

صبح امروز در مراوه تپه تشکیل شد؛

جلسه ستاد شئون فرهنگی با موضوع دهه کرامت

جلسه ستاد شئون فرهنگی با موضوع دهه کرامت
بمناسبت فرا رسیدن ایام دهه ی کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) و ولادت امام رضا(ع) جلسه ستاد شئون فرهنگی با موضوعیت دهه کرامت و هماهنگی و برنامه ریزی حضور کاروان خدام حرم رضوی(ع) در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ در ابتدای این جلسه حسینی نیا معاون فرماندار شهرستان مراوه تپه ضمن تبریک و تهنیت بمناسبت فرا رسیدن ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر با تاکید نسبت به برنامه ریزی دقیق و استفاده ی بهینه از وقت در راستای بهره برداری معنوی هر چه بیشتر از این برنامه باشکوه اظهار کرد: در سال گذشته برنامه ی حضور خدام رضوی (ع) با همت حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان به خیر و خوبی انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان؛,

وی در ادامه بیان داشت: فلسفه ی حضور خدام رضوی (ع) در استان ها و سطح شهرستان ها اینست که برکات و معنویت آن امام همام را در سراسر ایران اسلامی نشر دهند.

,

 حسینی نیا افزود: ما باید به خاطر داشته باشیم که خدام رضوی(ع) مهمانان ویژه ی ما هستند که از طرف مشهد الرضا(ع) به سمت استان ما رهسپار شده اند و باید از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها در جهت استقبال و گرامیداشت این عزیزان استفاده نموده و پذیرایی هر چه بهتر از آنها بعمل آید .

,

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسینعلی امیرشاهی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دبیر مراسم استقبال از خدام رضوی با بیان اینکه حضور خادمان حضرت امام رضا (ع) یک حرکت پر خیر و برکت در سطح شهرستان ما می باشد گفت: این حرکت، حرکتی معنوی و فرصتی برای پراکنده شدن شمیم رضوی (ع) در این شهر می باشد.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه افزود: ما باید از همه ی ظرفیت ها در برگزاری باشکوه تر جشن های دهه ی کرامت استفاده کنیم چرا که نامگذاری این ایام به دهه ی کرامت از سوی مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی) و با توجه به وجود مقدس حرم های مطهر حضرت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) در کشور ما از اهمیت و توجه خاصی در بین عاشقان اهل بیت (ع) برخوردار است .

,

جلسه ستاد شئون فرهنگی با موضوع دهه کرامت و برنامه ریزی حضور کاروان خدام رضوی(ع) در استان

, جلسه ستاد شئون فرهنگی با موضوع دهه کرامت و برنامه ریزی حضور کاروان خدام رضوی(ع) در استان, جلسه ستاد شئون فرهنگی با موضوع دهه کرامت و برنامه ریزی حضور کاروان خدام رضوی(ع) در استان,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه