اخبار داغ

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ساوه مطرح کرد؛

اجرای طرح «نشاط معنوی» در ۷ بقعه متبرکه ساوه

اجرای طرح «نشاط معنوی» در ۷ بقعه متبرکه ساوه
رییس اداره اوقاف و امور خیریه ساوه گفت: طرح تابستانی "نشاط معنوی"در هفت بقعه متبرکه شهرستان ساوه با استقبال ۲۰۰۰ نفری اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر طباطبایی رییس اداره اوقاف و امور خیریه ساوه در گفتگو با نارخبر، گفت: طرح تابستانی "نشاط معنوی"در هفت بقعه متبرکه شهرستان ساوه اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،,

وی با اشاره به اینکه این طرح از ابتدای زمان اجرا تاکنون با استقبال ۲۰۰۰ نفری مواجه شده است، گفت: این طرح تا ۲۷ مردادماه سال جاری برگزار می شود.

,

وی افزود: هدف از اجرای این طرح علاوه بر امر به معروف، پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تعطیلات تابستان، تقویت بنیه دینی و اعتقادی شرکت کنندگان، سوق دادن جوانان به عرصه‌های دینی، معنوی، قرآنی، فضاسازی معنوی و نهادینه کردن ارزشهای انقلاب اسلامی است.

,

طباطبایی بیان کرد: امر به معروف هایی مانند تقویت اعتقادات دینی، حجاب و عفاف و نهی از منکراتی مانند مزاحمت و فساد از اهداف عالی طرح نشاط معنوی علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت است.

,

طباطبایی ساوه

, طباطبایی ساوه,

وی ادامه داد: بقاع متبرکه به عنوان قطب های فرهنگی در گسترش معارف اسلامی و ارزش های فرهنگی به نسل های آینده نقش بسزایی دارند.

,

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوه با اشاره به برنامه متنوع تابستانی این اداره اظهار کرد: این طرح شامل برگزاری کلاسهای آموزشی، فرهنگی، ورزشی، اردوهای تفریحی یک روزه شهرستانی، اردوی چند روزه مشهد و همدان و برگزاری کلاسهای ورزشی است.

,

وی افزود: با حضور کارشناسان دینی هر سال نسبت به نتایج و عملکرد این طرح تابستانی ارزیابی‌های لازم برای اثربخشی بیشتر انجام می شود.

,

طباطبایی تصریح کرد: در پایان برنامه های طرح نشاط معنوی از مربیان و نفرات برگزیده تقدیر می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه