اخبار داغ

مدیر کمیته امداد شهرستان ری خبر داد:

پرداخت 101 مورد تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت

پرداخت 101 مورد تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت
101 فقره تسهیلات اشتغال زایی و کارگشایی به مبلغ یک میلیارد و 524 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان واجد شرایط در سه ماهه نخست امسال پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر کمیته امداد شهرستان ری به بیان عملکرد ارائه تسهیلات قرض الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت این نهاد در سه ماهه نخست سال جاری پرداخت.

یدالله صفری، مدیر کمیته امداد شهرستان ری با بیان اینکه بیش از چهار هزار و 869 خانواده تحت حمایت از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند هستند، گفت: توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تامین خوداتکایی نیازمندان و محرومان از مهم ترین اهداف این نهاد است.

وی افزود: فراهم کردن امکانات لازم برای توانمندسازی، خوداتکایی، استقلال اقتصادی افراد و خانواده های نیازمند از طریق استعداد سنجی، مهارت آموزی، ایجاد اشتغال، آموزش های فنی و حرفه ای و اعطاء تسهیلات قرض الحسنه در اولویت برنامه های کاری این نهاد است .

صفری با بیان اینکه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان یکی از فعالیتهای این نهاد است، عنوان کرد: 101 فقره تسهیلات اشتغال زایی و کارگشایی به مبلغ  یک میلیارد و 524 میلیون  ریال به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان واجد شرایط در سه ماهه نخست امسال پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ری بیان کرد: تعداد 96 مورد در قالب تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به مبلغ  بیش از 384 میلیون  تومان به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند واجد شرایط از ابتدای سال جاری از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

وی گفت:همچنین پنج مورد تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی به مبلغ یک میلیارد و 140 میلیون تومان در زمینه های کشاورزی , دامداری , واحدهای خدماتی و صنفی از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به خانواده های تحت حمایت پرداخت شده است.

صفری با بیان اینکه  صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از 10 میلیون ریال تا 300 میلیون ریال به صورت بلند مدت به مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند با کارمزد چهار درصد ثابت به متقاضیان پرداخت می کند؛ افزود: همه اشخاص حقیقی و حقوقی در شهرستان ری می توانند با مراجعه به این نهاد و تکمیل مدارک نسبت به افتتاح حساب اقدام نمایند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ری تأکید کرد: با پشتیبانی بانک ملی این صندوق به شبکه شتاب متصل شده و خیران و نیکوکاران، صندوق‌های محلی و خانگی و مساجد می توانند در این صندوق در قالب سپرده خیران در جاری شدن فرهنگ قرض الحسنه در جامعه سهیم شوند.

صفری با اشاره به اینکه ترویج سنت قرض الحسنه در بین آحاد مختلف جامعه و استقبال خیران در  سپرده گذاری قرض الحسنه می تواند در رفع مشکلات نیازمندان موثر باشد، ابراز امیدواری کرد: تا پایان امسال شاهد رفع مشکلات مختلف نیازمندان از این طریق باشیم.

شایسته ذکر است؛ سپرده گذاران می توانند با اعتماد به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به افراد نیازمند تسهیلات پرداخت کنند؛ نیکوکاران نیز می توانند پس از سپرده گذاری، فرد نیازمند به وام را به صندوق معرفی و صندوق قرض الحسنه به عنوان کارگزار وام مورد نظر را به درخواست کننده پرداخت کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه