اخبار داغ

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی:

17درصد مدارس تخریبی است/ نیازِ 46درصد مدارس به مقاوم سازی

17درصد مدارس تخریبی است/ نیازِ 46درصد مدارس به مقاوم سازی
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر 17درصد مدارس تخریبی، 46درصد نیاز به مقاوم سازی و 37درصد نیز از استحکام لازم برخوردار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا بیگی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان، در خصوص مقاوم سازی مدارس، اظهار کرد: سال گذشته شاهد مقاوم سازی دو مدرسه با هشت کلاس درس و زیربنای 603مترمربع واعتباری بالغ بردوهزارو651میلیون ریال بوده ایم که در حال حاضر تحویل آموزش و پرورش گردیده و به بهره برداری رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان،, خاورستان،, ,

 

,

وی با بیان اینکه در چهارسال اخیر، 66 مدرسه با 487کلاس درس با زیر بنای سه هزار و 513مترمربع و اعتباری بالغ بر 80هزارو318میلیون ریال مقاوم سازی شده است، افزود: 46 درصد از مدارس سطح استان به مقاوم سازی نیاز دارند که از اولویت های عمرانی اداره کل محسوب می شود و در صورت تخصیص اعتبار در دستور کار قرار خواهد گرفت.

,

 

,

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: جمع اعتبارات مصوب این اداره کل در سال جاری 316 هزارو215میلیون ریال بوده که امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد تخصیص حداکثری این اعتبارات جهت ساخت، توسعه و تجهیز مدارس باشیم.

,

 

,

بیکی خاطرنشان کرد: از مجموع اعتبارات مصوب چهار میلیارد تومان مربوط به ساخت کتابخانه های استان بوده که برای اولین بار به این اداره کل تخصیص یافته است.

,

 

,

وی با بیان اینکه از ابتدای سال 92تا کنون 170 پروژه عمرانی آموزشی به بهره برداری رسیده است، افزود: این پروژه ها شامل 664 کلاس درس و زیربنای 75هزارو552مترمربع بوده که اعتباری بالغ بر 555هزارو680میلیون ریال در طول پروژه صرف شده است.

,

 

,

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ادامه داد: همچنین  473 پروژه اجرای تاسیسات گرمایش مرکزی با وسعت سه هزارو403کلاس درس و اعتباری بالغ بر 151هزارو777میلیون ریال انجام شده است.

,

 

,

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس همچنین اشاره کرد: در سال گذشته 21پروژه احداثی،14باب سالن چند منظوره، دوباب خوابگاه، سه باب مسجد، 74پروژه اجرای تاسیسات گرمایش مرکزی، 64 مورد محوطه سازی، یک باب سالن کارگاهی و مقاوم سازی دومدرسه،  جمعا با زیربنای 125هزارو280مترمربع  و اعتباری بالغ بر167هزارو195میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

,

 

,

بیکی درپایان گفت: در حال حاضر 17درصد مدارس تخریبی، 46درصد نیاز به مقاوم سازی و 37درصد نیز از استحکام لازم برخوردار است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه