اخبار داغ

فرمانده سپاه بجستان:

وجود احزاب مختلف مانعی برای به بیراهه رفتن کشور است

وجود احزاب مختلف مانعی برای به بیراهه رفتن کشور است
فرمانده سپاه بجستان گفت: امروز چنانچه احزاب مختلف در کشور نباشید، کشور به بیراهه خواهد رفت، وجود تعدادی منتقد باعث میشود تا از بیراهه رفتن برخی مسئولین جلوگیری شود و به موجب آن مسیر اصلی خودشان را پیداکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بجستان‌نیوز، فرمانده سپاه بجستان بعدظهر امروز در مراسم معارفه فرماندهان پایگاههای بسیج دانشجوی شهرستان بجستان که در محل سپاه بجستان برگزار شد، ضمن تاکید به جایگاه جوانان و دانشگاهیان در تبیین بیانات مقام ومعظم رهبری و سیاست های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ما هر کجا کار را به جوانان انقلابی واگذار کردیم کارخوب پیش رفت و نتیجه مطلوب بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجستان‌نیوز,

 

,

علیرضا جنیدی به تفکرات امام خمینی(ره) در خصوص بسیج و مردم پرداخت و تصریح کرد: امام معتقد بودند که کار را باید به مردم و بسیج واگذار کرد.

,

 

,

وی در ادامه از تعامل بین مسئولان دانشگاه و بسیج دانشجویی گفت و بیان کرد: تعامل بین بسیج دانشجویی و مسئولان دانشگاه در بجستان توفیقی است که نصیبمان شده است و باید از این فرصت استفاده کرد تا برنامه های  بسیج که همان دغدغه رهبری و سیاست دانشگاه است، اجرایی شود.

,

 

,

جنیدی به دانشجویان بسیجی توصیه کرد و گفت: امروز نقش دانشجو ودانشگاه بیشتر از قبل است و دیدیم که مقام معظم رهبری در دیدار با تعدادی از دانشجویان برای اولین بار اتش به اختیار را مطرح کردند که بعدا برخی ها برداشت‌های مختلفی از این جمله شد، ولی چیزی که مطرح شده و ما بر ان واقفیم این است که امروز پرچم بر زمین افتاده فرهنگ فقط به دست شما دانشجویان میتوان بلند کرد.

,

 

,

وی تصریح کرد: وظیفه مهم دانشجویان، مطالبه گری است و این خود حاکی از نقش بی بدیل دانشجو در جوامع امروز است که میتوانند با مطالبه گری کارها را پیش ببرند و مسئولان را در مسیر واقعی خود قرار دهند.

,

 

,

فرمانده سپاه بجستان خاطرنشان کرد: امروز چنانچه احزاب مختلف در کشور نباشند، کشور به بیراهه خواهد رفت، وجود تعدادی منتقد باعث میشود تا از بیراهه رفتن برخی مسئولان جلوگیری شود و به موجب آن مسیر اصلی خودشان را پیدا کنند.

,

 

,

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین وظیفه های شما بسیجیان دانشجو حضور در فضای مجازی  و روشنگری و بصیرت افزایی در این فضاست.

,

 

,

فرمانده سپاه بجستان خاطرنشان کرد: کرسی های آزاداندیشی برنامه ای موفق در روشنگری و بصیرت افزایی است که میتوان با استفاده از دانشگاه و دانشجویان این زمینه را برای روشنگری فراهم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه