اخبار داغ

مدیرکل ارشاد قزوین:

بودجه‌ای برای خانه مطبوعات استان‌ها از سوی وزارت ارشاد ابلاغ نشده است

بودجه‌ای برای خانه مطبوعات استان‌ها از سوی وزارت ارشاد ابلاغ نشده است
مدیرکل ارشاد قزوین بیان کرد: بودجه ای به منظور برگزاری بزرگداشت روز خبرنگار در وزارتخانه تعریف نشده است و طی سالیان گذشته شهرداری قزوین در این حوزه اعتباری را اختصاص داده و ضیافت شام برای خبرنگاران برگزار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ هیئت مدیره‌ی خانه مطبوعات استان قزوین پیش از ظهر امروز(دوشنبه) با مدیرکل ارشاد قزوین دیدار و گفت‌وگو کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

اکبر اسکندری نژاد مدیرکل ارشاد قزوین در دیدار اعضای هیئت مدیره‌ی خانه مطبوعات استان قزوین ضمن تبریک انتخاب اعضای جدید هیئت رئیسه خانه مطبوعات اظهار کرد: رویکرد وزارتخانه دور شدن از برخورد سلیقه ای در ارتباط با رسانه‌ها است و در همین راستا به راه اندازی سامانه جامع کشوری برای کاهش اعمال سلیقه‌ها اقدام کرد. 

وی افزود: مطبوعات و رسانه‌ها باید با رعایت بی طرفی، منصفانه عمل کنند و محتواهای قوی و کارشناسانه ارائه دهند که متاسفانه هم اکنون در بین رسانه‌های استان خالی بودن تحلیل نمایان است. 

اسکندری نژاد درباره برنامه روز خبرنگار اذعان کرد: بودجه ای به منظور برگزاری بزرگداشت روز خبرنگار در وزارتخانه تعریف نشده است و طی سالیان گذشته شهرداری قزوین در این حوزه اعتباری را اختصاص داده و ضیافت شام برای خبرنگاران برگزار شده است. 
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,

وی اذعان کرد: شأن خبرنگاران باید در همه شرایط حفظ شده و جایگاه واقعی آنها در حوزه مطالبه گری و اطلاع رسانی شناخته شود؛ از 31 تیرماه تا دوم مردادماه سال جاری اجلاس مدیران کل ارشاد استان‌ها در وزارتخانه برگزار می‌شود که درباره بودجه روز خبرنگار در آنجا صحبت خواهم کرد. 

این مسئول بیان کرد: بحث رپورتاژها با همکاری و مدیریت خانه مطبوعات استان قزوین نیازمند ساماندهی است، زیرا عدالت باید برای همه رسانه‌ها به یک میزان باشد و نظارت هم در این حوزه باید با قوت ادامه داشته باشد. 

وی درباره اختصاص بودجه به خانه مطبوعات گفت: در نگاه وزارت ارشاد خانه مطبوعات برآمده از اصحاب رسانه است و این نهاد صنفی شامل اختصاص بودجه ای از سوی وزارتخانه نمی‌شود و باید به صورت خودگران و با تعامل با دستگاه‌های دیگر استان اداره شود. 

مدیرکل ارشاد قزوین درباره اختصاص مکانی ویژه خانه مطبوعات استان قزوین ابراز کرد: طبق سازوکارهای اداره ارشاد در این حوزه پیگیری می‌کنم تا با هماهنگی لازم مکان مناسبی برای برگزاری جلسات و پیگیری برنامه‌های اعضای هیئت مدیره خانه‌ی مطبوعات تعریف شود. 
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه