اخبار داغ

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران:

موفقیت‌های اجتماعی شهرداری تهران حاصل تعاملات فرهنگی با دیگر سازمان‌ها است

موفقیت‌های اجتماعی شهرداری تهران حاصل تعاملات فرهنگی با دیگر سازمان‌ها است
عبداللهی گفت: در موضوعات مختلف فرهنگی، بانوان و خانواده شاهد اقدامات موثر اجتماعی هستیم، این موفقیت‌ها حاصل همکاری شهرداری با سازمان‌های مختلف از جمله سازمان اوقاف و امور خیریه بوده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به‌نقل از تهران نیوز، عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در آیین رونمایی از کمپین شاد باشیم با اشاره به نمایش آثار منتخب کارگاه ملی طراحی گرافیک و کاریکاتور گفت: ما این کمپین را برگزار کردیم تا از عزیزان تجلیل کنیم. در این دوره قریب به ۴۰۰ اثر خلق شد و از برگزیده‌های آن که ۱۷۱ عدد بود، امروز تجلیل قرار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

وی با بیان اینکه ما شاهد آثار بسیار خوبی در همین ارتباط بودیم اظهار داشت: علاوه بر آثاری که در ارتباط با این دهه خلق شده، گفتار و پیام‌های مهم را به مردم می‌رساند، وقتی که این آثار را مشاهده می‌کنیم، می‌توانیم به این اشاره کنیم که شهرداری تهران از نهاد خدمات‌دهی به نهادی اجتماعی تبدیل شده است.

,

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: طی چند سال اخیر شاهد مراسم‌های مختلفی بودیم که یکی از این موارد همین نوع کمپین‌هاست که به شدت مورد استقبال مردم عزیزمان در سراسر کشور قرار گرفته است.

,

عبداللهی با اشاره به اینکه این تابلوها در تمامی کلانشهرها در معرض دید عموم مردم قرار می‌گیرد تاکید کرد: در موضوعات مختلف فرهنگی، بانوان و خانواده و سایر مکان‌‌های وابسته به شهرداری شاهد این نوع اقدامات هستیم، این موفقیت‌ها حاصل همکاری شهرداری با سازمان‌های مختلف از جمله سازمان اوقاف و امور خیریه بوده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه