اخبار داغ

امام جمعه طرقبه:

فعالیت 800 پایگاه نماز جمعه در سراسر کشور/ حضور ضعیف برخی مسئولان دولتی در نماز جمعه

فعالیت 800 پایگاه نماز جمعه در سراسر کشور/ حضور ضعیف برخی مسئولان دولتی در نماز جمعه
امام جمعه طرقبه گفت: با پیگیری های صورت گرفته امروز بیش از 800 پایگاه نماز جمعه در کشور همزمان فعالیت دارند که در حفظ نظام جمهوری اسلامی و همچنین در وحدت و آگاهی بخشی مردم نقش بسزایی را دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طـرقبه‌نیوز، حجت الاسلام ایزدی، امام جمعه طرقبه امروز در جلسه ستاد مشورتی نمازجمعه طرقبه با اشاره به بزرگداشت دهه کرامت و قرار گرفتن در آستانه سالروز اولین «نماز جمعه» به عنوان روز تحقق یکی از آرزوهای نظام اسلامی گفت: در گذشته تنها در دو نقطه کشور این فریضه نمازجمعه برگزار می‌شد و در واقع نظام اسلامی این فرضه الهی را احیا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , طـرقبه‌نیوز, ، حجت الاسلام ایزدی، امام جمعه طرقبه امروز در جلسه ستاد مشورتی نمازجمعه طرقبه با اشاره به بزرگداشت دهه کرامت و قرار گرفتن در آستانه سالروز اولین «نماز جمعه» به عنوان روز تحقق یکی از آرزوهای نظام اسلامی گفت: در گذشته تنها در دو نقطه کشور این فریضه نمازجمعه برگزار می‌شد و در واقع نظام اسلامی این فرضه الهی را احیا کرده است.,

 

,

وی با تأکید بر اقامه نماز جمعه توسط مسلمین برای پذیرفته شدن سایر اعمال دینی افزود: با پیگیری های صورت گرفته امروز بیش از 800 پایگاه نماز جمعه در کشور همزمان فعالیت دارند که در حفظ نظام جمهوری اسلامی و همچنین در وحدت و آگاهی بخشی مردم نقش بسزایی را دارند.

,

 

,

امام جمعه طرقبه اظهار کرد: نماز جمعه طرقبه دارای سابقه ای به اندازه انقلاب اسلامی بوده که نشانه توجه مردم متدین این منطقه به دستورات ائمه اطهار(ع) است.

,

 

,

وی ضمن تقدیر از مشارکت مردم و مسئولان شهرستان در برپایی نمازجمعه و همچنین تجلیل از ائمه جمعه فقید شهر طرقبه، تصریح کرد: در دسترس بودن مکان برگزاری نمازجمعه برای آحاد مردم و روستاییان منطقه اهمیت دارد، بنابراین بر اساس ارزیابی های صورت گرفته نیاز است فضای برگزاری این فریضه الهی ارتقا یابد.

,

 

,

حجت الاسلام ایزدی با اشاره به اینکه نماز جمعه واجب محوری است، خاطرنشان کرد: حضور برخی از ادارات و مسئولان دولتی شهرستان از جمله آموزش و پرورش در مراسم نمازجمعه ضعیف است و بایستی تمهیدات ویژه برای حضور سایر ادارات نیز اتخاذ شود.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه