اخبار داغ

مشکل کمبود آب مردم منطقه منبع آب-کوی رمضان حل خواهد شد

مشکل کمبود آب مردم منطقه منبع آب-کوی رمضان حل خواهد شد
همایون یوسفی گفت: برای رفع همه این مشکلات ارتباط و پیگیری دائم معتمدین محل با دفتر ارتباطات مردمی من را می طلبد که امیدواریم باتوجه به اینکه خود من هم بزرگ شده همین منطقه هستم و تعلق خاطر به مردم این محله دارم، مشکلات مردم محروم این مناطق به زودی حل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب،همایون یوسفی بعد از ظهر دیروز ضمن بازدید از مشکلات مردم منطقه، در جمع اهالی منبع آب اظهار داشت: هدف از انتخاب منبع آب برای سرکشی و رسیدگی به مشکلات، جمعیت بالای این منطقه و لزوم کار بیشتر در این منطقه است که به همراه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و شهردار منطقه در میان مردم محروم این دو منطقه حاضر شدیم.

وی با اشاره به تصمیمات گرفته شده در جهت حل مشکلات مردم کوی منبع آب، افزود: تأمین آب مورد نیاز بدون قطعی آن و همچنین رفع کمبود فشار آب که رییس اداره آب و فاضلاب قول دادند که با انتقال آبی که اخیرا صورت گرفته این مشکلات مرتفع خواهد شد.

نماینده اهواز در مجلس، گفت: در خصوص کمبود فضای سبز کوی منبع آب و کوی رمضان طبق قول شهردار محترم منطقه قرار بر این شد که در سه نقطه این منطقه فضای سبز احداث شود. هم چنین در کنار این ها امکانات ورزشی با همکاری شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان ساخته خواهد شد.

یوسفی بابیان اینکه 40 خیابان این منطقه آسفالت خواهد شد، عنوان کرد: خانه هایی که کنار کوه هستند و احتمال ریزش آنها بسیار بالاست، طبق قول اداره آب و فاضلاب و شهردار منطقه قرار شد مشکلاتشان مرتفع شود.

دکتر همایون یوسفی با بیان اینکه رفع همه این مشکلات زمان بر است، بیان کرد: برای رفع همه این مشکلات ارتباط و پیگیری دائم معتمدین محل با دفتر ارتباطات مردمی من را می طلبد که امیدواریم باتوجه به اینکه خود من هم بزرگ شده همین منطقه هستم و تعلق خاطر به مردم این محله دارم، مشکلات مردم محروم این مناطق به زودی حل شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه