اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان

عرصه را بر نومنافقان قلم‌به‌مزد تنگ نمایید/ از نشریه ای که جای جلاد و شهید را عوض کرد اعلام بیزاری می کنم

عرصه را بر نومنافقان قلم‌به‌مزد تنگ نمایید/ از نشریه ای که جای جلاد و شهید را عوض کرد اعلام بیزاری می کنم
مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان با اشاره به تنگ تر عرصه بر نومنافقان قلم به مزد گفت : سخنان کسی که نامزد ریاست جمهوری جای جلاد و شهید را عوض کرد اینها را پر رو ساخت .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محسن طاهری مدیر حوزه علمیه امام صادق گرگان اظهار کرد : جا دارد به نوبه‌ی خودم و مِن باب عمل به فریضه‌ی "تبری" از دست‌اندرکاران یک نشریه‌ی معلوم‌الحال استان گلستان، که صراحتاً جای جلاد و شهید را عوض کردند، اعلام بیزاری کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حجت الاسلام والمسلمین طاهری افزود : این یکی از پیامدهای شوم سخنان کسی است که در جایگاه نامزد ریاست جمهوری، جای جلاد و شهید را عوض کرد و تفاله‌های نفاق را پررو ساخت.

,

وی تصریح کرد :  شایسته و بایسته است که برای عمل به فریضه‌ی "تولی" از همه‌ی کسانی که در برابر این تحریف‌گران بی‌شرم، موضع‌گیری صریح داشتند، تشکر نمایم.

,

فرزند ایت الله طاهری گرگانی اضافه کرد :  البته انصاف اقتضا می‌کند که در این میان، از برادر گرانقدرم، جناب آقای غلام‌رضا خارکوهی که پاسخ‌های مستند و دندان‌شکنی را نسبت به مطالب موهن و کذب این نشریه، ارائه داده‌اند، تشکر ویژه‌ای داشته باشم و از همه‌ می‌خواهم که در این زمینه به شماره‌های ۱۸۷ و ۱۸۸ هفته‌نامه‌ی انقلاب، مراجعه نمایند.

,

طاهری یادآور شد : یقیناً این تحریف‌کنندگان، در پی عقده‌گشایی از همه‌ی نیروهای انقلابی هستند، برای آن‌ها چپ‌ و راست ندارد، مگر نبود که در ابتدای پیروزی انقلاب و خصوصاً بعد از واقعه‌ی هفتم تیر، چپ و راست و همه‌ی مردم انقلابی گرگان، یک‌پارچه شعار می‌دادند که "مرگ بر منافق و امتی و [...]"؟!

,

وی با اشاره به اینکه این‌ها هنوز عقده‌ی این مردم را در دل خود می‌پرورانند و اگر از دستشان بربیاید، شاید دوباره دست به سلاح ببرند و انتقام بگیرند، تاکید کرد : امیدوارم همه‌ی کسانی که دل در گرو ارزش‌های انقلاب دارند، با موضع‌گیری صریح و سریع دربرابر این‌گونه مسائل، عرصه را بر نومنافقان قلم‌به‌مزد تنگ نمایند و از حقانیت امام(ره) نظام مقدس جمهوری اسلامی و مظلومیت شهدای انقلاب اسلامی خصوصاً شهدای ترور، دفاع کنند تا در روز قیامت، شرمنده نباشند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه